ooh dames voel me zoo schuldig en slecht !! ons meid bijna 14maanden , is net uit der box gevallen !!! ze zit der niet vaak meer in maar ze wou met der blokjes spelen , nou goed hup de box in blokjes derbij . gebeurd wel vaker . ik zit aan de tafel box staat voor mijn neus op een meter of 3 a 4 . manlief is tegen mij aan het praten en in een fracte van een seconde BOENK ! a op de grond en huilen !! is ze blijkbaar op de doos van der blokken gaan staan !! ojeeee wat voel ik me slecht heb alles waar zo op kan staan meteen uit de box gedaan ! ze is echt op der hoofdje gevallen . heb der meteen een washandje met koud water tegengehouden maar toch een dikke blauwe bult . ze is nu terug rustig en kan terug lachen maar ik zo niet wat moet ik doen ?
als ze gelijk begon te huilen is er niet veel aan de hand hoor. ik zou haar in de gaten en vannacht even om het uur wakker maken
Vervelend! Als ze allert is hoef je verder niet veel te doen dan in de gaten te houden (en een keer extra knuffelen .
Aggg kan gebeuren, heb zelf ook aan levende lijve ondervonden hoe snel dat kan gaan. Als ze weer vrolijk is is er weinig aan de hand en een bult is ook een goed teken. Gewoon even opletten of ze geen last krijgt van misselijkheid en hoofdpijn. Weet nu wel dat er voir kinderen onder een jaar altijd een wekadvies gegeven word, maar dat geld voor jou dus niet.
extra knuffelen doen we wel hoor , ooh wat voel ik me slecht ! wat een idee om de doos blokken gewoon in der box te zetten pff
Ik denk dat het veel mensen had kunnen overkomen. Je leest hier best vaak dat een kindje gevallen is uit bed etc. Je zal het nu nooit meer doen, maar het maakt je geen slechte moeder omdat je het hebt gedaan.
neen zal het zeker nooit meer doen ! heb meteen alles wat wat stevig is en hoger uit der box gebannen ! ze is nu met manlief wat aan het knuffelen en tv kijken , ze is rustig maar wel alert
Wat voel je je dan rot he? Ook al kun je er natuurlijk niks aan doen! Mijn zoontje is een keer uit bed gevallen, kon mezelf wel voor m'n kop slaan toen... heb heel hard een potje gejankt toen Ik zou haar gewoon goed in de gaten houden, goed opletten of ze alert is enzo, als dat zo is zal het wel meevallen
Ik denk dat als je nu de huisarts zou bellen dat ze je wel een wekadvies zouden geven. Dus zodra ze gaat slapen de eerste zes uur, elk uur en daarna elke 2 uur checken of ze nog alert reageert.
Aww, sneu zeg! Maar voel je niet te schuldig, vallen hoort er bij. Hou d'r vandaag goed in de gaten, maar het feit dat ze direct begon te huilen is een goed teken, dus maak je niet te veel zorgen!
Hier hetzelfde gebeurd paar maanden geleden, kreeg inderdaad een wekadvies van de huisarts. En de box meteen weggedaan. (onze dochter klimt overal op trouwens)
Nee joh, dat is niet nodig bij een kind van 14 maanden. Tenzij ze natuurlijk symptonen gaat vertonen van een hersenschudding. Maar als er derest van de dag niks aan de hand is, waarom dan wakjer maken? Ze begon gelijk met huilen en was alweer vrolijk. Ik kreeg wel ondanks alles een wekadvies van de HAP, maar dat is omdat hij nog zo jong is. Onder het jaar krijg je bij een val op het hoofd standaart een wekadvies. Maar als er verder niks is, lekker laten slapen vannacht. Desnoods tussendoor 1x wakker maken, maar om de 2 uur hoeft dan echt niet.
Oja en natuurlijk wel als de klap op het hoofdje echt hard was. Mijn eigen HA gaf trouwens niet eens een wekadvies. Ik belde voor mijn eigen gemoedsrust de HAP en die geven het advies zoiezo. Maar van hun hoefde om de 2 uur niet eens als hij de hele dag vrolijk was.
Onze dochter was 15 maanden en ik kreeg wel degelijk een wekadvies, wordt standaard gegeven voor kleine kinderen die hard op hun hoofd vallen, zeker vanaf een bepaalde hoogte (volgens mijn ha)
Niet lullig bedoeld ofzo verder, maar ik snap niet dat je(en andere moeders als het ze overkomt) de dokter niet belt!? en wbt wekadvies, boven een jaar wordt dat ook nog afgegeven. Mijn dochter was laatst van de trap gevallen, s'morgens, was verder niks met haar aan de hand maar als ze s'middags langer sliep moest ik haar wel even wekken. Bel de dokter even die kijkt haar even na en dan ben je zeker gerustgesteld.
Ik heb inderdaad direct de dokter gebeld toen ze van de box viel en kon ook meteen komen.. Ben al vier keer geweest na een valpartij van dochter
Ja dat is ook mijn gevoel! Ik heb ook gelijk gebeld, was wel niet te verstaan door mijn gejank maargoed. Je kan met die kleintjes vaak direct terecht en je bent zelf ook met gerustgestelder neem ik aan.
Denk het wel enige was iets verstaanbaar was, was "dochter" en "trap". Toen zei ze al ohh mevrouw u bent vast erg geschrokken en toen werd ik rustig haha. De Arts zei ook u bent vast erg geschrokken. Mijn hoofd en ogen waren knalrood en dik... en dochter maar lachen
Owww herkenbaar en dan voel je je idd mega schuldig! Maar ze huilde gelijk en als ze de rest van de dag gewoon alert is is er niet veel aan de hand, misschien wat hoofdpijn.. Hier precies hetzelfde gebeurd meneer ging op een auto staan en BONK, krijsen gelijk. Heb me een poos schuldig gevoeld.