Uit de hand gelopen babyshower...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zonnetje8885, 31 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik heb nooit een babyshower gehad, maar andersom voor diverse vriendinnen er een georganiseerd...

Mocht de derde ons nu echt gegeven zijn, dan reken ik nergens op. Al zou ik wel graag een babyshower krijgen. Maar ik ga het zelf niet in gang zetten.

2. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Wat een topic, en wat een reacties.
    Ik denk dat de hormonen niet enkel bij TS in overdrive gaan :roflmao:
    Probeer even afstand te nemen van alles en de boel wat nuchter te bekijken...
    Zwanger zijn tijdens corona is als puntje bij paaltje komt niet zo'n drama, zeker met de soepele maatregelen van vandaag.
    En als die babyshower er nu niet komt, kan je toch nog altijd een andere keer samenkomen met vriendinnen om gezellig te kletsen? Met de baby erbij lukt dat evengoed hoor, dan kan je ze ineens ook trots showen aan iedereen, toch? :)

Nina Sanders vindt dit leuk.
  3. Kiwietje85

Kiwietje85 Bekend lid

16 mei 2017
    500
    284
    63
    Vrouw
    Haha ja precies mijn gedachte de reacties getuigen ook niet van al te veel empathie of vriendelijkheid

Ik snap je teleurstelling wel als je zo op iets leuks had gehoopt, zou het alleen niet te zeer de mensen om je heen kwalijk nemen want waarschijnlijk hebben zij het toch ook vooral uit goede bedoelingen gedaan allemaal. Als ik jou was zou ik proberen het achter me te laten en alsnog iets leuks met vriendinnen proberen te plannen. Wat betreft je schoonmoeder vind ik dat je helemaal gelijk hebt dat het pijnlijk is als je moeder zich daar plots zo in gaat mengen, dat is aan jullie hoe jullie het contact weer opbouwen.

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Lastig dit. Even een mosterd na de maaltijd reactie denk ik.

Ik vind je ook vreselijk verwend over komen en snap de commotie niet zo, net zoals de meesten hier.

Maar: ik snap ook als geen ander dat hormonen met je aan de haal gaan en dat jouw gevoel voor je op dit moment 'echt' is. Hoevaak ik tijdens de trajecten wel niet heb geroepen dat ik er geen last van had en iedereen moest stoppen met zeiken. Maar ja. Ik was echt een monster. Oh wat was ik een monster. Ik snap dus ook dat je gevoel voor jou het einde van de wereld is, zeker als het tegen je verwachtingen in gaat.

Mijn tip: focus je op de baby en je gezondheid. Lees dit later nog eens na en dan zul je de kwestie een stuk nuchterder bekijken. Het is allemaal niet zo dramatisch hoor. Wees dankbaar voor wat je wel hebt.

linkiepinkie en Iertje81 vinden dit leuk.
  5. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Precies dit. Dat hele woord babyshower moet je gewoon weglaten en lekker zelf je vriendinnen vragen om een leuke middag samen te hebben. De cadeaus krijg je toch wel als de mensen op kraamvisite komen ;)

linkiepinkie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina