uit de kinderwagenbak.....

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Tinker, Apr 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tinker

Tinker Actief lid

Oct 30, 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Hay allemaal,

Ik heb even een vraagje. Ik heb een phil & teds kinderwagen en nu wil de kleinste van ons niet meer in het lig gedeelte omdat ie dan niet zoveel ziet. Hij is nu nog geen 4 maand maar is het nu wel verstandig om hem gewoon in de kinderwagen te doen en dan in de lig stand???? Hoe oud waren ze bij ullie toen jullie dat gingen doen??

Groetjes milou

2. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

Jan 6, 2008
    1,275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Wij hebben Patrick net zolang liggend vervoerd, totdat hij er qua lengte niet meer in paste. Ik geloof met een maand of 5 dat we er een buggy van hebben gemaakt. Onze kinderwagen (Koelstra Flexxo) kon ook in de buggystand behoorlijk achterover, dus lag hij eigenlijk nog maar met meer ruimte. Nou (8 maand) zit hij behoorlijk rechtop.

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Met 4 maanden, het was altijd drama in de bak

4. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

Jun 14, 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Duke is nu bijna 5 maanden, en ligt best wel een beetje opgevouwen in zijn kinderwagenbak (Mutsy single spoke 4 rider). Hij heeft er nog niet zoveel problemen mee, en toevallig heb ik vorige week wel even de wandelwagen op mijn onderstel geklikt. Maar daar vond ik meneer echt nog te klein voor... Het tuigje zit nog helemaal niet goed en snijd langs zijn nekje. Ik was met Duke dus nog even totdat hij wat ouder is :)

Share This Page