normaal slaapt mijn zoontje echt binnen 5 minuten. hij wil wel eens een keer huilen als ik weg loop maar als ik halverwege de trap ben is het dan al stil. nu doet hij er al 3 dagen ruim een half uur over. soms huilt hij en komt hij niet in slaap en meestal ligt hij te spelen of te grommen voor hij in slaap valt. ik heb niks verandert alles is nog precies hetzelfde. hoe kan ik hem helpen beter in te slapen? of zou het een fase zijn?
Dat zijn fases, heb ik bij Justin ook. (heel fijn!) Sinds 2 weken slaapt ie weer binnen 5 minuten maar ik heb ook weken aan een stuk gehad dat hij het uitgilde zodra ik hem in bed legde... dan moest ik echt de babyfoon uiztetten en de deuren dicht want ik kon daar echt niet tegen.... Misschien helpt het als je een muziekje opzet al als je hem gaat omkleden om op bed te leggen (weet niet wat je bedritueel is) en dat muziekje ook aan te laten als je weggaat. ook helpt bij ons een hydrofiele luier/doekje zodat hij daarmee kan kroelen?
Ik denk ook een fase, hier was het net als bij jullie altijd direct slapen, maar nu gaat ze vrolijk nog een dik uur liggen en staan te keten en dansen in bed, als ik haar dan streng toespreek dat ze moet gaan slapen, ligt ze in een deuk!!! Nou ja ik laat haar maar, en dan begint ze wat te huilen en slaapt ze zo in! succes henriette