Wat snaaien jullie 's nachts?? Tips gevraagd!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nyn, 10 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Sinds twee weken hebben we er twee dochtertjes bij, dropjes gewoon!
    Ik had het niet verwacht, maar ze krijgen beiden volledige borstvoeding, de een live, de ander uit de fles. 's Nachts moet ik dus een aantal keer voeden en vaak ook nog minimaal 1x kolven.
    Dat gaat goed gelukkig, maar ik heb me toch een honger tijdens die nachtelijke uurtjes!! En dorst, maar daarvoor tank ik een liter water weg...

Nu heb ik op zich wel carte blanche gekregen van de VK om ook te snoepen (ben 12 kilo lichter uit de zws gekomen dan ik erin ging, en nee, ik had absoluut geen overgewicht), maar toch wil ik ervoor zorgen dat het nog semigezond blijft, ook vanwege de samenstelling van de bv.

Brood smeren ga ik echt niet doen. Dus op dit moment wisselt het tussen banaan, huzarenslaatje, koek en soms een mini-magnum;)

Vandaar mijn vraag; hebben jullie nog tips voor nachtelijk snaaivoer?
    Liefst niet te droog (brood/cracker/sultana), en niet te bewerkelijk. Aangezien ik al druk genoeg ben in de nacht, wil ik eigenlijk niet meer doen dan een eventuele verpakking eraf rukken en iets naar binnen schrokken:p

2. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van die ontbijtkoekrepen vind ik lekker snaaivoedsel, goede start van peijnenburg of Snelle Jelle. Die vullen namelijk ook een beetje. Ik herken de honger 's nachts wel, ik eet nu laat in de avond nog wat om te nacht door te komen. Maar dl begint nu de nachtvoedingen achterwege te laten :D

3. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van je dochters!
    Ik had (en heb nog steeds ;)) een verslaving van soepstengels met chocopasta :)
    Ook van die meeste simpele waterijsjes, die je zelf invriest, en komkommers verslond ik in die tijd!

4. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Die romige Turkse yoghurt! Mmmm!
    Of een reep pure chocola met hazelnoten

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Gefeliciteerd!
    Krentenbollen!

6. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Heb je weleens van die mueslirepen van eat natural geproefd? Die zijn echt lekker ( niet zo goedkoop) zitten heerlijke noten in, goed voor je bv.

7. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Druiven! Of een bakje noten en rozijnen. Makkelijk klaar te zetten en kan met een hand gegeten worden :)

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd! Wat een mooi dubbel geluk! Herkenbaar je trek en je dorst!

noten, druiven en boterhammen met pindakaas!

9. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Bedankt voor de felicitaties:)

Ontbijtkoek is wel een goede, yoghurt is ook snel naar binnen te werken!

Noten en druiven vind ik niet echt opschieten s nachts, vult niet snel genoeg:p

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

pinda's? Wow, die vind ik echt heel snel vullen maar goed, iedereen is anders.
    Ontbijtkoek is wel lekker, minikrentenbollen werkten voor mij ook goed.

Yoghurt vond ik te bewerkelijk (hand, lepel, kommetje)

koude pannenkoeken :)

11. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Potje yoghurt of pudding? Of ter afwisseling chocomousse of rijstpap?
    Een appel? Of een rauwe wortel?
    Mini-doosje cornflakes?

12. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Haha, ja een bak pinda's vult heus wel, maar voordat die op is, heb je je hand al zo'n 15x naar je mond moeten brengen, 15x moeten kauwen.. en tis nogal droog:p

Je hebt wel een punt over die yoghurt.... Misschien maar eenpersoons verpakkingen of danoontje achtige dingen in huis halen.

Koude pannenkoeken is ook een goede, volgende keer bewaar ik er een paar!

13. Tuuttuterdetuut

Tuuttuterdetuut Actief lid

22 jan 2014
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    Van harte!
    Ik zou gaan voor mueslirepen, liga's en vergelijkbare producten.

14. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Ja dat zijn mooie voornemens, maar ik weet nu al dat ik s nachts als ik de kelderkast open trek, ik eerder voor de gevulde koek ga dan voor de mueslireep:p Dat valt voor mij toch in de categorie droogvoer (zoals brood en sultana's), en daar is niets mis mee, maar niet hetgene waar ik s nachts behoefte aan heb..

Voor de duidelijkheid, overdag eet ik echt wel gezond en ook brood en fruit enzo;)

15. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    ikzelf vind krentenbollen en echte heerlijk verse eierkoeken een feest als ik echt honger hheb. ik weet nog hoe erg het was tijdens het voeden.. is het misschien een idee om savonds een bakje klaar te maken met komkommer ofzo erin? dat kan mee naast je bed, is makkelijk, vult en is gezond :)

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Lekker koek eten hoor. Ook goed om weer aan te komen ;)

17. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.719
    113
    Noten, en dan ongebrand en zonder zout. Als je t mengt met rozijntjes, gedroogde moerbeien en evt gedroogd fruit is het niet droog. Paar dadels ernaast, heerlijk

18. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik zou ook voor noten en gedroogd fruit gaan. Paranoten vullen (bij mij iig) enorm goed! Blokjes kaas? Stukjes worst? Rode paprika? Ik ben vooral een hartige snaaier :)

Deel Deze Pagina