Bij ons 1x p.w. zwemmen en per 2 maanden 127. Kinderen zwemmen in kleine groepjes van max 4 kinderen. Leraren staan bij de kinderen in het water. Onze dochter heeft vandaag haar B diploma gehaald. Heeft net een jaar les.
Wij hebben een ABC-pakket genomen. Er zat geen maximum aantal lessen aan vast. En je mocht zelf kiezen of je één of twee keer per week les nam. Een les duurde 45 minuten per keer. Voor het hele pakket hebben wij zo'n 660 betaald. Alleen de kosten voor het afzwemmen kwamen daar nog bij (20-30 per diploma).
2x per week een half uur les. Groepje van maximaal 5 kindjes met 2 zwemjuffen/meesters in het bad. Betaal 35 euro per maand.
1x per week 50 minuten les, 8,20 per les(ging per 10 lessenkaart van 82 euro) Groepen van 10 kinderen. Zoon had in een jaar A en B.
Hier heeft dochter 1x pw 45 min zwemles gehad à 14,70. Max 6 kinderen en instructeur mee in water. Ze hadden ook nog een easy swim pakje aan en alleen maar diep water.
Hier een buitenbad, dus niet het hele jaar les. Kosten 140 voor twee keer per week een half uur les. En in de zomervakantie zijn volgens mij meer lessen per week mogelijk.
Wij betalen 12,50 per maand bij de zwemvereniging (waar we al bij zaten) In principe hebben ze 1X per week les, maar kinderen krijgen dat waar ze behoefte aan hebben. Mijn dochter doet nu bijv met 2 groepen mee en krijgt dus 2x pw les. Ze heeft ook 2x 4weken privé bijles gehad. Dat zit allemaal in de prijs. Ze zwemmen in groepjes van 10-12 kinderen met 2 docenten en 1 hulp in het zwembad.
800 euro voor a en b eerste 6 maanden 2uur per week Als ze niet halen erna 1u per week en bv in vakantie zwemmen ze 3uur op een dag Ongeacht hoelang ze erover doen 1 bedragen inclusief diploma is wel fijn hier staan ze ook in het water
Ik vind het bij ons echt duur; 73 euro per 4 weken voor 2 x in de week 3 kwartier zwemles. Inschrijven kost 59 euro en afzwemmen rond de 30 volgens mij.