Uit de oude doos. Hoe heten deze series?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Boordevol, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Ik moest ineens denken aan een aantal series die ik vroeger weleens keek en waarvan ik geen idee meer heb hoe ze heetten. Ik zou ze graag eens terug willen zien via bijvoorbeeld YouTube om te kijken wat ik er nou zo leuk aan vond ;)

BESCHRIJVING:
    Een Amerikaanse of Engelse serie waarin een meisje (Eve????) met haar wijsvingers tegen elkaar gaat en zo de tijd stil zet. Iedereen bevriest dan en zij kan doen wat ze wil.

Een Nederlandse serie. Stijl achterover? Speelde zich af in een kapsalon.

Een spelletjesprogramma waarbij lilliputters een rol hadden en de mensen volgens mij sleutels moesten zoeken en ook door modder enzovoorts moesten.

De rest kom ik zo even niet op. Misschien later.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
  3. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Jaaaaaaa Bosi! Dat bedoelde ik inderdaad. De titel zegt me helemaal niets maar dit spelletjesprogramma bedoelde ik. Bedankt.

4. Nana86

Nana86 Niet meer actief

google; 'girl stops time tv'

Out of this World?
    meisje heet Evie :)

5. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Ohhh jullie zijn geweldig. Dat is 'm inderdaad. Haar naam had ik dus deels onthouden maar wat grappig om terug te zien (en nep whhahhahaha)

6. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

door dit topic dacht ik eerst aan iets anders en nu heb ik ook weer een serie van vroeger gevonden:)

kent iemand dat ook nog
    het heet mirror mirror

jo kon door de spiegel heen en zo kwam ze in het jaar 1919..

heel leuk dat ik het net weer terug heb gevonden!!

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    De enige die nog overblijft ken ik, maar de naam? Volgens mij heeft de serie maar 2 of 3 seizoenen gedraaid ofzo? Beetje in de trant van Kees en Co - Oppassen - Zonnetje in Huis etc.
    In mijn herinnering was de titel wat dubbelzinnig, gewoon een 'woord' , maar ook iets wat duidelijk op de kapsalon sloeg.. Stijl achterover zegt mij niets... maar wat wel?

8. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Voor de liefhebbers heuglijk nieuws, de NCRV gaat vanaf 25 juli 2005 de door Hetty Heyting geschreven TV-comedyserie “Steil Achterover” herhalen. Hetty speelt daarin de rol van de onhandige kapster Suus, die met haar onzekere en simpele persoonlijkheid het kappersgezin (dat op scheiden staat) bij elkaar probeert te brengen. Thuis heeft Suus het ook niet makkelijk. Ze woont samen met haar zus Bibi, die iets ingewikkelds studeert en altijd moeilijk doet, overal over! Terwijl Suus heimelijk verliefd is op Zeno, de vriend van Bibi.
    In de serie speelt Han Romer: Alfred de kapper. Elsje de Wijn is te zien als Do, zijn vrouw. Margo Dames kruipt in de rol van Bibi, de zus van Suus. En Michel Sorbach speelt de voor Suus onbereikbare Zeno.

geen filmpje maar toch wat. In 2005 hebben ze het blijkbaar weer eens uit de kast gehaald, mss doen ze dat nog wel een keer.

Ik vond het vroeger erg leuk

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hihi dit vond ik nu ook net... dus toch stijl achterover...

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ford boyard was altijd zooo leuk:D

op de site kindertv.net kun je vragen hoe een serie ook alweer heette, hebben ze een heleboel namen van series van vroeger (zo leuk om die lijst te lezen. Ik kwam heel veel series tegen. en ze hebben staan welke series ondertussen op dvd uit zijn. leuke site is dat.

11. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Jaa, dit keek ik ook altijd.
    Waar heb je die gevonden?

12. Pris

Pris Fanatiek lid

Dit vond ik altijd zo'n gaaf programma......en dan aan t eind met die tijgers:D

13. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

filmpjes via youtube..als je op mirror mirror jo zoekt dan vind je delen van afleveringen ben nu nog op zoek of er ook een dvd van is...hoop het wel..

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    oh dit keek ik vroeger altijd......geweldig!!!!

15. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Er moet er eentje zijn, maar ik heb nog niet gevonden waar je die kan kopen.

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

dat stuk vond ik als kind altijd zó eng haha...

17. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Hhaha dus toch stijl achterover. Ik kon me dat zinnetje herinneren maar niet zeker als titel van de serie. Wel leuk. Geinig om dingen terug te zien die we vroeger helemaal geweldig vonden. Mirrormirror ken ik niet.

Deel Deze Pagina