Dit was het wiegje waar mijn man zelf als baby in heeft gelegen wat zijn vader met de hand gemaakt heeft. Compleet met hemeltje en bekleding van toen. Beide dochter hebben hier de 1e maanden in mogen liggen.
Ah super om die foto's te zien De kinderwagen vind ik ook echt super mooi! Kinderboekjes heb ik inderdaad ook nog gevonden, echt geweldig
Mijn dochtertje heeft nog mijn super zoete licht rose en licht blauwe van dunne katoenen Hema jurkjes gedragen. Zo lief en ook erg leuk omdat ze zoveel op mij lijkt. Ook een heleboel hydrofielen, gerstenkorrel doenen en moltons. Van m'n schoonmoeder hebben we een wit gebreid Hema truitje. En nog een poppenledikantjr die van mij geweest is en beddengoed heeft wat van mij geweest is.
Mijn moeder had nog mijn lievelingskleedje van toen ik klein was (was toen ongeveer 1,5j en vroeg zelf altijd om het aan te doen. Ik weet nog serieus de dag dat mijn mam mijn kleerkast ging leegmaken en dat kleedje moest ook weg omdat het te klein was. Toen ging ik een heel drama maken en huilen en heeft ze het blijkbaar, want dat wist ik dus tot voor kort niet, in een mooi doosje opgeborgen) samen met mijn doopkleed. Die heb ik nu allebei in mijn bezit en ons dochter zal dus mijn doopkleedje dragen.