Uit een beker drinken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door annick1984, 27 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miki013

Miki013 Bekend lid

9 feb 2016
    598
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gisteren toch even een open bekertje gegeven en tot mijn eigen verbazing kon hij gewoon goed uit drinken. :D trotse mama hier
    Maar hij drinkt nauwelijks uit tuitbeker, vooral rietsjesbekers waar ik me doodaan irriteer. Ze zijn zogenaamd alleemaal antilek en eenmaal in mijn tas lekken ze allemaal

2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.165
    23.248
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dafne drinkt alleen water, dus dat is er dan echt niet slecht voor. Ik vind het juist een nadeel op kdv, die drinkmomenten. Als ik dan met haar thuiskom heeft ze hartstikke dorst. Thuis drinkt ze wanneer ze dorst heeft en staat er dus de hele dag een rietjesbeker met water.

Ik ben voor het jaar begonnen met bekertje water in bad, maar ging totaal niet. Zo af en toe eens uit een glas van ons laten drinken, maar niet veel geoefend. Eigenlijk omdat wat Novastar zegt. Komt wel wanneer ze eraan toe is. Van de zomer lekker veel in het badje buiten gezeten, bekertje erbij, en nu ineens kan ze prima uit een open beker drinken.

3. tuc

tuc Niet meer actief

uhh ja hier hebben ze de hele dag een beker water tot hun beschikking. En natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar bij practisch iedereen zie ik dat de tuit en of fles of rietjesbeker de hele dag op tafel staat of meegesleept wordt

Deel Deze Pagina