Hoi dames, Had al even bij het testopic gekeken maar wat is nu een goede luier?Weet dat het persoonlijk is maar welke is geschikt?Pampers is hier niks,lekker door.Ook huggies lekken door en komt de poep er vaak langs(ook stinken ze).Ons meis is best stevig en groot dus smalle luiers zijn ook niet geschiktIemand tips??Lees goede dingen over de aldi luier..
wij gebruiken altijd pampers en dat gaat goed. Hebben etos-luiers en ah-luiers gebruikt maar dat was drama. Waren erg ruw en dik... Lastig....kan dus alleen zeggen welke je niet moet gebruiken
Hier een meisje met stevige beentjes en hier bevalt Aldi goed. Pampers bevalt mij opzich ook wel, heb alleen geen zin om de aanbiedingen af te moeten rennen. Doorlekken heb ik hier niet zo snel, al zit die 's morgens echt bomvol. 't Gaat hooguit een keertje mis als ik 'm iets scheef of randje niet goed heb zitten. Maar dan is haar romper een keertje nat en niet het hele bed bijv.
C1000! vind ik stukken beter dan pampers, pampers is mij wat te flexibel en dun... de C1000 zijn wat steviger en houden veel beter voor ons superdrukbeweeglijk mannetje
Ik vindt huggies juist heel groot heb een redelijk smal ventje en hij paste er bijna 2 keer in in de maat die hij heeft. pampers als ze in de aanbieding zijn, ook kruidvat luiers bevallen mij goed, wel op tijd overgaan naar volgende maat anders houdt geen 1 luier
Wij gebruiken altijd Pampers baby dry, omdat ze soepel zijn en de billetjes het meest droog houden. We hebben wel eens uitstapjes gemaakt naar andere merken, maar die bleven nooit zo droog als de Pampers. Met doorlekken hebben we maar zelden problemen. Alleen als ze heel erg veel geplast of gepoept heeft.
Ik gebruik vanaf dag 1 Kruidvatluiers en ben er super tevreden over. Ik heb in al die tijd 1x een lekincident gehad, toen ze wat dunne ontlasting had, verder nog nooit.
Heb idd ook goede verhalen gehoord over de kruidvat-luiers Ik ren idd alle aanbiedingen af voor pampers... Maar als dat niet meer lukt, vind ik het wel duur en ga ik die eens proberen...
ik vind de pamper baby dry echt heel goed....na 12uur nog steeds geen doorlekken...zelfs niet als er ook nog es een lding spuitpoep bij komt! ik heb slechte ervaring met newborn huggies, newborn kruidvat kruidvat maat 2, geen ongelukjes mee gehad...maar jeetje wat is dat dik...en stroef...vind het niet lekker lijken zitten voor mn schatje...nee die babydry vind ik echt super goed... en voor aanbiedingen hoef ik niet te rennen...elke week is het ergens..
Hier ook geen huggies en etos laatst ook geprobeerd, vond ik niks. De pampers blijven het fijnst voor ons.. En inderdaad iedere keer is er wel ergens een aanbieding, heb nog nooit het volle pond hoeven te betalen gelukkig.
Kruidvat luiers zijn prima, maar Lidl vind ik nog beter (en goedkoper ). De keren dat we hier een doorlek-incidentje hadden zijn op de vingers van 1 hand te tellen. Dochter is 3.
Ik gebruik die van de aldi en ben er tevrede over. vergelijkbaar met pampers vind ik. Huggies is echt vreselijk. de slechtste luier die ik ooit heb gebruikt. Alleen ben ik nooit een luier tegen gekomen die diarree tegenhoudt. (pampers, aldi, huggies)
heb alleen nog maar pampers en kv geprobeerd en die kv vind ik helemaal niks! toen ook samen besloten dat we alleen nog maar pampers kopen en de kvluiers als reserve laten liggen voor als we ineens echt zonder komen te zitten. heb met pampers nog geen enkele keer doorlek problemen gehad en kv heeft ze 3 dagen gehad ofzo en toen hebben we al 2 of 3 keer lekkage gehad met urine en ontlasting...
Hier ook alleen maar pampers baby dry voor meisje. Mijn jongste zoon echter, lekte dwars door de pampers heen in de nacht, dus toen zijn we destijds andere luiers gaan proberen, en uiteindelijk bleken de Kruidvat luiers het beste te werken voor mijn zoon.
Meiden bedankt voor jullie reactie,toch duidelijk hoe persoonlijk het is.Ga gewoon eens even wat proberen.
Wij gebruiken sinds z'n geboorte pampers en dat bevalt me het beste. We vinden ze wel gruwelijk duur, dus we hebben ook anderen geprobeerd (van de Netto, huggies, ah), maar die vind ik echt niet zo fijn als Pampers. Ze zijn veel dikker, lijken sneller vol te zitten terwijl ze dat nog niet zijn (maar ze lekken dan al wel wat door, dus dan blijf je bezig met schone rompertjes aan doen). Pampers dus
Ik ben ook altijd een liefhebber geweest van Pampers... Ook na het uitproberen van AH, Kruidvat en Lidl luiers bleef ik toch bij Pampers. Maarrr... sinds ik de luiers van de Aldi had uitgeprobeerd, werd het voor mij toch echt wel de Aldi! En geloof me... ik ben erg kritisch! Het scheelt mij toch wel aanzienlijk in de kosten en ze zijn eigenlijk te vergelijken met Pampers. Net zo soepel en dun, en hebben in tegenstelling tot Pampers, niet zo snel een urineluchtje. Ik heb alleen geen ervaring met de kleinste maatjes omdat ik die nog nooit heb gebruikt, maar wie weet voor straks!