Haha, dat kun je het beste leren door zelf een pakje drinken te nemen, en er geen erg meer in dat pakje te hebben. Plotseling zit daar dan een baby aan vast. Grapje natuurlijk, maar het was wel een feit dat ik daar nog totaal niet mee bezig was. In een oogwenk pakte ze het pakje, en tot mijn grote verbazing, kreeg ze er nog chocomel uit ook nog. Ik wist echt helemaal niet dat ze dat al kon. Harley had juist heel veel moeite met een tuitbeker, ze snapte, net als het kindje van iemand die hier eerder had gepost, niet dat je het bekertje schuin omhoog moest houden.
Bedankt dames voor de tips! Vandaag pakjes sap gekocht, zelf eentje leeggedronken en weer gevuld met water... haha Maar inderdaad door er een beetje in te knijpen begon ze het door te krijgen
Gewoon rietje idd even knijpen. Anders is kauwen veel leuker. Rietjesbeker was lastiger, hij moest iets bijten en zuigen tegelijk. Je kan niet meehelpen. Meneer trok met zijn tanden t rietje bijna stuk en vond dat grappig. Dus genegeerd en fles neergezet met zijn andere beker erbij. Met een klein uurtje had hij t door.
Pff, ik loop hier ook al een poos tegenaan. De rietjesbeker kauwt hij alleen maar op, de tuitbeker ook. Het enige wat gaat is uit een gewone fles. Die houd hij dan zelf omhoog en drinkt zelfstandig. Ik wil graag van die flessen af maar hij drinkt uit niks anders. Ga nu maar eens een pakje proberen, knijpfruit en een Hema rietjesbeker Als iemand nog meer tips heeft... graag!
Gister een pakje drinken geprobeerd. Werkt meteen, dochter slobbert constant aan haar nieuwe rietjesbeker
Ons meisje drinkt sinds 6.5 maand uit een rietjesbeker. Ik bood het haar gewoon steeds aan en op een dag had ze het door, wij hebben de Hema rietjesbeker trouwens.
Vanmorgen dus maar even pakjes sap gehaald en een Hema rietjesbeker. Na een paar keer in het pakje te hebben geknepen begon hij te zuigen en dronk het pakje leeg De rietjesbeker heeft hij nu een paar slokjes uit genomen en wilde daarna niet meer. Morgen weer een nieuwe poging