Hoi dames, Ik heb al eerder 2 topics geplaatst maar het is zover. Mijn vriend is het huis uit. Ik kwam achter allemaal dingen die niet leuk waren en dat was de druppel. Hij is nu sinds dinsdag weg en ik voel me erg goed! We moeten nu allemaal dingen gaan regelen en weet niet waar ik moet beginnen. We zijn gelukkig niet getrouwd en hebben ook geen samenlevingscontract dus dat scheelt. Ik wou het jullie even laten weten! Groetjes!
Hier ook eentje, die sinds Januari de knoop heeft doorgehakt. Had ook een ex die stiekem dingen acher mijn rug om deed, lees topic (papa zet eigen kids op straat) Ik voel mij ook stukken beter sinds hij weg is, alhoewel ik van de ene kant ook wel stress heb wat er nog allemaal geregeld moet worden, betreft het huis, omgangsregeling en alimentatie. Ik wens jou ook heel veel sterkte en succes toe!
ik wou dat ik ook kon zeggen dat hij het huis uit was. zo te lezen geeft dat een hoop rust in huis. sterkte
Meiden heel veel sterkte en vooral rust gewenst nu ze pleite zijn en jullie kunnen het bij deze een hart onder de riem! @odet jij ook heel veel sterkte en kracht gewenst want lees dat je er genoeg van hebt
Ik wou dat wij al het huis uit waren... maar helaas is het wachten op een huisje. Kan niet wachten!!!
Sterkte meiden! er komt nu best wat op jullie af nl. maar na een jaar kan je weer vooruit kijken en loopt het hopelijk gewoon weer lekker. En jullie komen allemaal ijzersterk uit deze strijdt! ik spreek uit ervaring haha sterkte allemaal!