Hallo, Terwijl ik dit schrijf zit ik helemaal onder emoties. Ik kan niet meer, ben emotioneel helemaal op. Na heftige jaren zijn we helemaal uit elkaar gegroeid, we delen niks meer alleen zorgen (financieel en kids) ik weet ook geen oplossing meer om dit beter te maken, elke ruzie loopt uit op discussie en aan mijn kant heel veel emoties. En drijft ons steeds verder uit elkaar. Ik voel me eenzaam en niet begrepen, na wat tegenslagen hebben we financiele problemen en alsof dat niet genoeg is is een van mn kimderen ook echt een heel moeilijk opvoedbaar kind. Wat ik hiermee wil weet ik eigenlijk niet. Miss het gewoon van me afschrijven aangezien ik liever andere buiten mn problemen hou.
Sterkte. Is het een idee om samen met iemand te praten? Want denk niet dat jullie er samen goed uit komen op deze manier.
Dankjewel. Ik komnzelf net bij de huisarts vandaan, heb sowieso een burnout volgends haar. Samen met iemand praten zit er niet in, daar staat mn partner niet open voor.
om jullie relatie nog te redden zal hij misschien wel móeten als jullie r zelf niet uitkomen. Als hij dat al niet 'wil', ofwel moeite voor wil doen zal er idd waarschijnlijk wel een breuk komen ja m.i.
Klopt. Ben ik ook helemaal met je eens, miss is die breuk er onbewust zelfs al. Ik heb de laatste tijd een aantal.keer op het punt gestaan echt weg te gaan maar iets houd me tegen, vind het zo moeilijk de stap te zetten.
Ik heb nooit eenzelfde situatie gehad maar ik Las laatst wel een interessant artikel. Daarin werd als tip gegeven dat je je mort proberen te focussen op het positieve. En een maal per week is er een vast moment waarbij je de financien op tafel legt. Er omheen probeer je het onderwerp te vermijden, dus niet bij alles benadrukken dat dingen niet kunnen maar opzoek maar creatieve oplossingen . Dat je met een burnout zit werkt niet erg mee. Wat is er lastig aan de opvoeding van dot specefieke kind? Is het een optie de kinderen voor een paar dagen uit logeren te sturen zodat jullie even tijd samen hebben voor de simpele dingen. Samen een filmpje kijken, of een flink stuk wandelen en vooral slapen. Er zijn meerdere wegen naar Rome en relatietherapie is geen wondermiddel. Probeer hem te begrijpen en verwacht begrip terug. Daarnaast bestaat er een optie om schulden voor een half jaar te bevriezen. Zo kan je even op adem komen.
Wat verdrietig. Relatietherapie zou mogelijk iets zijn waar jullie wat aan zouden hebben maar daar moet je wel echt allebei 100% achter staan wil het lukken. Wat je kind betreft zou ik hulp zoeken. VIa Centrum jeugd en gezin, je huisarts noem maar op. Ik heb er hetzelfde voorgestaan en ben uiteindelijk gescheiden. ook 1 kind wat mede door de scheiding heel moeilijk was. Gelukkig via speltherapie al een boel kunnen verwerken. sterkte!
Dankjullie voor de tips! Kon niet eerder reageren 2 kindjes flink ziek, dus hele dag in de weer. Dat van schulden bevriezen ga ik nakijken zal wat meer rust geven. Ze zijn niet heel hoog maar wel aanwezig. Oppas is wat moeilijk familie is zelf ook druk dus passen niet zo graag op 😣