Uit elkaar geraakte familiebanden.. stel je voor dat onze kinderen ooit ... ?

Discussie in 'De lounge' gestart door adi, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triskele

Triskele Niet meer actief

lol!!!

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.508
    36.469
    113
    Haha, nou dat zou mij helemaal niets uitmaken hoor. Ok, een neef of nicht zou mij misschien verbazen (maar die hebben ze niet en krijgen ze voorlopig ook niet).

Mijn opa en oma waren ook achterneef/nicht van elkaar.

3. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Ik ken ook wel veel mensen waarvan de opa' s en oma's broers of zussen zijn en die hebben ook samen kinderen met geen 1 kind is wat aan de hand dus het zal allemaal wel mee vallen.
    Ik maak me er niet druk om, ik zie wel waar die mee thuis komt.
    Mijn man komt van het kamp daar gebeurt het ook wel vaker dus mischien komt mijn zoon dalijk ook wel terug met een achternicht of met een dochter van een achternicht of neef van me man

4. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maak me daar niet druk om.... zit hier aan de andere kant van het land dan de rest van mijn familie... :D....

Dus TS als je er heel erg wakker van ligt.... misschien verhuizen ? :D

Zoals iemand al schreef... vroeger gebeurde het heel vaak neef/nicht etc...
    in sommige dorpen (met weinig nieuwe inwoners) denk ik dat het nog wel gebeurd...

5. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Hihi, ik heb het juist andersom gehad. Wij noemden goede vrienden van mijn ouders vroeger altijd oom en tante. Ik dacht als kind altijd dat dat echt mijn oom en tante waren. Dus toen ik als 12-jarige verliefd werd op hun 14-jarige zoon wou ik geen verkering. Want ja verkering met je neef kon in mijn ogen niet. Later kwam ik er achter dat het geen familie is en baalde ik als pubertje dat de verkering aan mijn neus voorbij was gegaan. :D:D:D

Deel Deze Pagina