Nou ja! Ik krijg iets niet voor elkaar of kijk er vierkant overheen. Maar het volgende; ik wil graag de maand januari uit 2011 terug zien op mijn tijdlijn. Volgens facebook moet dat op deze manier kunnen: https://www.facebook.com/help/280386008655300 Maar dat gaat dus niet. Ik zie alleen die balk met jaartallen, maar kan nergens een maand invullen of aanklikken. Het is nogal omslachtig om het hele jaar door te scrollen. Wie helpt me?
Bij je activiteitenlogboek kun je per jaar & maand terug zoeken. Weet niet of je via mobiel kijkt of pc?
Ik probeer dat ook al een hele tijd, ik zocht een foto uit juni 2014 terug en aangezien ik nogal actief ben op Facebook is dat heel ver scrollen Maar lukt dus ook niet op de manier die die link beschrijft, ik zie ook alleen maar jaren en geen maanden. Ook niet als ik via activiteitenlogboek ga. Denk dat die informatie verouderd is en het zo niet meer werkt...
Als ik op je link druk staat er: Blader naar de onderzijde van je tijdlijn en tik op Meer weergeven om oudere verslagen te bekijken. Je kunt ook op een jaar tikken om verslagen uit dat jaar te bekijken. Ik zie dus nergens staan dat dit per maand moet kunnen. Ik kijk zelf alleen via mobiel maar ook bij volledige pagina in de browser kan ik niet per maand zoeken. Ik denk dat als je naar beneden had gescrolld je al klaar was geweest ipv al deze moeite hihi
Dat zie ik ook op mijn mobiel. Via de laptop staat er wat anders. En zo'n 3 weken terug kon ik nog op maand zoeken. Daarom vind ik het ook zo raar
Kijk dat verklaart! Ik kan het me ook nog vaag herinneren dat het in een balk aan de zijkant stond. alleen zit ik zelden tot nooit op de computer dus hoe dat nu is geen idee hah. Ik ben bang dat ze dan de functie (tijdelijk) hebben weggehaald. Jammer!