Huis te koop, haat wachten

Discussie in 'De lounge' gestart door tumtummetje, 14 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Ons huis heeft vorig jaar 9 maanden te koop gestaan, met helaas geen verkoop. Even een tijdje uit de verkoop geweest en nu opnieuw in de verkoop met een nieuwe makelaar.

Foto's zijn mooi geworden.. en nu.. wachten.. eerst kijker is geweest, maar wil toch liever een huis van een nieuwer bouwjaar (weet je toch tevoren ;)?)

Ik ben zoooo ongeduldig, we zitten er al met al al een jaar in en ben er zo klaar mee :p

Dus... wie zoekt er een huis in Drachten.. of ken je iemand :D

Weet eigenlijk niet wat ik met dit topic wil, maar moet gewoon even mijn hart luchten ;)

2. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Nee helaas ik wil geen huis in drachten. Ik hoop voor jullie dat het een beetje opschiet. Heb je misschien een link of vind je dat te persoonlijk. Ik ben nu wel nieuwsgierig geworden naar het huis haha.

3. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Ons huis staat te koop en ik haat wachten :)

4. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Ik ken het ongeduldig zijn! Ons huis staat onder water, dus we zijn druk aan het sparen om het gat te dichten!

Wil zooooo graag verhuizen naar een groter huis! Ook in drachten ;):D

(Nu ben ik wel nieuwsgierig welk huis! Zit al tijden te sneupen op funda)

5. g1986

g1986 Lid

16 sep 2015
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    wij zitten al 3,5 jaar met een appartement die we niet kwijt raken. Hebben ondertussen de muren laten stucen, badkamer helemaal verbouwd en nog hebben ze wat te zeuren. Zijn al over gestapt naar een nieuwe makelaar, bij hem hebben we al veel kijkers gehad, maar komen ook telkes met hetzelfde: het is wel klein hoor. ja, 45m2 is nou eenmaal niet groot, wat verwacht je er dan van?

6. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113

Haha, wat toevallig! Wij willen ook graag groter en hebben ook een restschuld, maar wij gaan dit meefinancieren in de volgende hypotheek.

Ben nu ook wel benieuwd waar jij woont in Drachten :D

7. Valora

Valora Lid

18 sep 2015
    65
    0
    0
    NULL
    West-Vlaanderen
    Mooi huis hoor! Ik hoop voor je dat je het snel kunt verkopen.
    Hier vind je zo'n huizen niet voor die prijs, enkel maar bouwvallen. :)

8. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Wij wonen in de Tjaarda flat (Wiken). Vriend woonde hier voordat ik hem leerde kennen. Sta echt te springen om meer ruimte en een mooie/betere buurt.

Leuk huis btw :)

9. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Succes met de 2e poging! de foto's zien er net uit, dus daar zal het niet aan liggen :)

Hier hebben we in september ons appartement te koop gezet (net over de 100m2) 7 kijkers gehad, aantal 2x wezen kijken, maar binnen 4 weken hadden we het verkocht (onder voorbehoud)

Enkele tips (niet specifiek gericht op jullie, maar wat wij gemerkt hebben):
    Ga alvast zoveel mogelijk naar de stort brengen waar je toch straks met verhuizen wegdoet
    geen frummeldingetjes, fotolijstjes, alles zo strak mogelijk!
    zorg dat alles schoon en net is
    opbergkasten die vast in het huis zitten, zo indelen dat ondanks dat ie vol zit, hij nog wel ruimtelijk oogt (alsof er nog meer bij zou kunnen ;) )

nog 2 weken en ik verhuis hier definitief uit, dus al druk met inpakken en regelen :)

10. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Tja geduld is een schone zaak! Aan het huis en de prijs ligt het niet. Mooi hoor.

Succes met de verkoop!

11. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Leuk huis hoor en zo goedkoop! Daar heb je hier echt niks voor hoor.

12. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Leuk huis!

13. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Leuk huis! Hoop dat jullie het snel verkocht hebben. Ik ken het wachten en het is super frustrerend. Gelukkig hier afgelopen zomer na 2jr 9mnd de flat verkocht en wonen nu heerlijk! Hadden ook een restschuld die we deels mee hebben gefinancierd in de nieuwe hypotheek

14. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Ik vind het ook een mooi huis hoor. Ik keek eerst naar de foto en schatte de prijs aan 180 000, dus vind het zeker ook een goede prijs.
    Maar wij zoeken geen huis.. Ik hoop voor jullie dat hij snel verkocht raakt!

15. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Komt mede door de wijk waarin wij wonen. Heeft nog steeds een beetje een slechte naam, al snap ik absoluut niet waarom. Wij wonen er alweer ruim acht jaar met veel plezier, super dicht bij het centrum. En er is hier nog nooit wat gebeurd, maar mede daarom is de vraagprijs wat lager :)

16. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Jeetje daar koop je in mijn dorp een afgeleefd huis uit de jaren 0 waar je alles aan moet verbouwen. Wat een leuk huis voor een beginner oud. Mooi licht en ruim. Hopelijk gaat het vlug.

17. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goedkoop :$
    Daar kun je in deze omgeving met moeite een appartementje van 50 vierkante meter voor kopen.
    Veel succes met de verkoop, het ziet er prachtig uit in ieder geval.

18. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Succes met de verkoop. Ik snap dat jecer ongeduldig van wordt. Ons huis is nu verkocht na 9 maanden, vond dat lang genoeg. Het ziet er mooi uit, maar ja je moet wel de goede kijkers krijgen.

19. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.242
    11.820
    113
    Heel goedkoop zeg.
    De woonkamer ziet er toppie uit zeg. En ook de kamer van de jongste.
    Vind dan wel dat de zolderkamer veel rommeliger oogt. Steekt af tov de rest. Zou ik net zo strak maken als de rest en dan een nieuwe foto laten maken.
    En wat is de meerwaarde van de foto van de wasmachine? Zeker met was er nog in, dat ziet er niet zo goed uit. Ik zou die verwijderen.
    En de foto van de badkamer ziet ook minder strak uit. Los snoer vanaf de kast, haarverf, shampoo etc. Ik zou die foto echt opnieuw laten maken en dan nog strakker inrichten.
    Wel een prima huis voor een lage prijs.
    Misschien kan je makelaar jullie ervaringen van het wonen in die wijk erbij zetten. Dat de wijk in opkomst is en het prettig wonen is. Zoiets.

20. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.242
    11.820
    113
    Wij zijn ook aan het overwegen het huis te koop te zetten. Ben al een dikke week mega aan het poetsen, bijwerken en opruimen. Pffffff.
    Maar voor een goed doel :)

Deel Deze Pagina