En hoe nu verder?

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Lynette84, 18 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    #1 Lynette84, 18 apr 2011
    Laatst bewerkt: 18 apr 2011
    Hoi,

Ik heb hier al eens eerder mijn verhaal gedaan onder andere naam. Maar door de crash met ZP is deze verdwenen....

Ik zou mn situatue kort proberen uit te leggen

Ik ben sinds oktober 2010 alleenstaande mamma. Dit doordat mn ex meerdere keren vreemd ging en contakt had met vrouwen. Dit vreemd gaan was ook tijdens mn zwangerschap.Dus hem de deur uit gezet...

En kwam daar tijdens mijn zwangerschap achter dat hij weer contakt had met een meid waar hij me al eerder mee bedonderd had. Maar dacht dat ik er op tijd bij was.... Helaas blijkt nu van niet.

We Zijn samen gebleven en is mn zoontje op 2 april 2010 geboren na 3 dagen weeen in een spoedkeizersnede omdat hij niet indaalde en hij in het vruchtwater had gepoept. Ik had een zeer stessvolle zwangerschap door slecht slapen en allerlei andere zwangerschapskwalen. Diverse keren onder slaap meds in het zkh tijdens de laatste 2 maanden. 2 weken overtijd schandalig achteraf maar goed... ook nog complicaties van de ruggeprik en een PND achteraf :(

Nu zijn we als het goed is sinds afgelopen woensdag officiel gescheiden YEEY!!!

Maar nu??

HIj heeft al verschillende keren de allemetatie niet optijd betaald... En nu al 3 weken te laat.. Nu zit ik te wachten op de papieren van de rechtbank over de scheiding. Eerder kan ik niks doen En dan ga ik loonbeslag laten nemen. Ik weet dat hij ook een schuld heeft bij kpn mobiel van ruim 1700 euro... In 1 maand gebeld :$ dus nu in de schulden... Ik moet leven van een ziektewetuitkering en kan nu dus de huur niet betalen.

Nu blijkt hij ook een vriendin te hebben... Op zich niet erg maar het is nota bene de meid waarmee hij me mee bheeft bedonderd. En ik moet daar via via achter komen... En als ik dat niet had gehoord had ik het gezien op hyves... Zomaar ff foto's van haar en mn ex samen met mijn zoontje :x En ze heeft ze ook op haar hyves gezet :(

En willen ze samen naar plopsaland... Met mn zoontje.... En hij heeft geen geld?

Nu is de vraag hoe gaan jullie daar mee om?

Sorry voor de gaotische bewoordingen maar moest ook even mn ei kwijt want ik KOOOK :x

Bedankt alvast voor de reacties:)

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hey lieverd,

wat een drama weer zeg van je ex. gelukkig zijn jullie nu officieel gescheiden. en ik vind het zeer zwak van hem dat hij gewoon niet voor zijn kind betaald.

hopelijk vind je de rust en de tijd om weer helemaal jezelf te worden.

en zoveel kosten van 1 maand tijd nu maar goed dat jullie gescheiden zijn want anders kloppen ze daar nog voor bij jou aan.

en een foto plaatsen van hun met rowan nou sorry hoor en dat in deze situatie nu zie je maar die sukkel houd geen enkele rekening met je

dikke knuffel meid en ik hoop je snel weer te zien met de meeting.

x

3. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey meid!!

Wat is het indd een drama zeg!! Die kerel is geen knip voor de neus waard!
    Ongelofelijk heh, dat zulke mannen gewoon "los" rondlopen!

Hier qua alimentatie hetzelfde "probleem" Al betaald de vader van Stan helemaal NIX NOPPES NADA! Ik moet me gewoon zonder hem redden...

Tjah, ik kan je alleen maar zeggen dat ik me (financieel) vooral red door de toeslagen waar ik recht op heb..
    Dus via de bijzondere bijstand, (sociaal fonds, om wat dingen te kunnen ondernemen) Heeft iedere gemeente denk ik wel.
    Bij de belasting krijg je als het goed is ook alleenstaande ouderkorting? En ik vraag overal kwijtschelding voor aan.. Want anders krijg ik het financieel ook nie rond, daar ik ook van een uitkering moet leven...
    Verder krijg ik van de belasting dienst ook het kindgebonden budget.. Misschien kan jij dat ook aanvragen, tis voor mij toch nog 84 euro in de maand....
    Het is een heel geregel, maar je krijgt er dan ook wat voor terug...

En ik denk idd dat je ook weinig andere keus heb dan wachten op de papieren? En anders de advocaat of gemeente es bellen, wat je mogelijkheden nog zijn?

Tot zover financieel...

Ik vind het ongelofelijk wat hij je allemaal lapt! Ik begrijp er nix van!
    En die meid!! Wat een heks zeg! Heeft zij dan helemaal geen gevoel! Met JOU kindje op haar hyves gaan staan paraderen! Ik heb d'r geen woorden voor!
    Ik vind het zooo erg voor je! Maar jah, verbieden kan je het ook nie.. Ik zou hoe dan ook, het niet op gaan zoeken, want je doet jezelf er zoveel pijn mee!!

Jou ex heeft duidelijk een beste klap van de molen gehad en spoort gewoon nie!

Ik weet verder even nie goed wat ik nog kan zeggen!

Behalve dat ik je een dikke knuffel wil geven en dat ik net als Setti je hoop te zien op de meeting samen met je lieve ventje!

Liefs

4. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Dankjewel dames

Vandaag de papieren binnen... Nu blijk ik nog een keer moet tekenen voor de scheiding echt door is :x Dit om door te geven bij belastingsdienst en gemeente Zucht...

De advocaat net gebeld met mijn verzoek van wat ik nou kan doen... Afwachten kan ik niet :( Moet nog een maand achterstaand huur betalen.

Gelukkig heb ik de kindgebonden budget al.. Maar die alleenstaande oudertoeslag waar kan ik die aanvragen? En ook moet ik naar de gemeente voor mn paspoort te verlengen. Dus kan ik gelijk daar wat regelen.

Hiet door het gedoe echt slecht geslapen... Sliep om half 5 nog niet. Rowan is gisteren ook uit logieren bij mijn tante dus kon gelukkig uitslapen. Nu ff wat dingen regelen zoals dat ik de huur nog even uit kan stellen. Hopelijk komt mn ex snel over de brug met geld...

@Kussie
    En wat kan jij allemaal met dat sociaal fonds doen? En bij jou is het indd niet makkelijk dat Hij niks betaalt. Grrrr Mannen

:x Ben mn geloof in ooit nog een betrouwbare eerlijke lieve vent tegen te komen helemaal KWIJT. Dat herken jij vast ook wel :(

@Setti
    Ik hoop ook naar de meeting te komen :D Heb er wel erg veel zin in. Lekkere gaos met de kuipende en lopende kinders :D

Groetjes Lynette

5. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hihi, nie zo veel hoor, tis maar 140 euro ofzo, krijg je in 1x betaald, maar is wel voor het hele jaar...
    Dus eenmalig zeg maar...

En die alleen staande ouder toeslag
    kan je op de site van de belastingdienst dacht ik aanvragen bij de aangifte van 2010
    Ook jij bent al een jaar mama, dus dan heb je er recht op dacht ik zo! En anders belastingdienst even bellen?

Wat k*t dat je gewoon NOG weer moet tekenen! Hoeveel papieren zijn er wel nie die getekend moeten worden!! Hopelijk krijg je de advocaatkosten vergoed, omdat je een uitkering heb. Dat is mij wel gezegd, een eigen risico van 200 euro ofzo, en de rest word betaald?

En vertel mij wat; het vertrouwen in mannen is bij mij helemaal tot onder het nulpunt gezakt; ik zeg altijd, je kan het nie meer meten, je moet d'r naar graven! ;) Zo diep zit het! Al is onze situatie wel verschillend natuurlijk.. Bij mij werd door alle 3 over alles gelogen en overal om heen gedraaid, en was ik gewoon nie belangrijk (Genoeg)
    En bij jou is hij verdomd gewoon VREEMD gegaan! Voor zover ik weet is mij dat niet gebeurd!!
    Maar ik blijf er bij. Liegen is ook bedrog.. En ik heb dus heel veel moeite met "mooie woordjes" of de perfecte verhalen.. Die geloof ik bij voorbaat al nie, ook nie eerlijk van me, ze krijgen nie eens een faire kans!! :)
    Moet er dus nog hard mee aan het werk!

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Wat een vreselijke kloten situatie :(
    Helaas geen tips of andere ideeën om je te helpen, maar wil je heel graag een hart onder de riem geven. *dikke knuffel*

7. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Hey lieverd,

Bah bah bah ik wist helemaal niet dat er zoveel gebeurd was tussen jullie! IK dacht dat het gewoon niet meer ging maar dit!!!! WOW!
    Ik hoop dat je het allemaal gaat redden! En ik zou proberen dat Rowan hier niks van mee krijgt! gelukkig is hij nog klein. Tja nou Je best doen is al goed genoeg toch! Hele dikke knuffel voor jullie!!!!! (K)

8. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

alleenstaande ouderkorting kun je aanvragen op de site van de belastingdienst (voorlopige heffing)
    dit kan als:
    - je ten minste 6 maanden in het betreffende jaar gescheiden / alleenstaand bent met je kinder(en) en alleen met hen woont. dus niet als je inwondend bent of samenwoont.

dus als jij nu een huisje hebt waar je dit jaar tenminste 6 maanden met je kind(eren) zelfstandig woont kun je dit aanvragen via de site.

9. hamtaro

hamtaro Actief lid

31 mrt 2009
    293
    0
    0
    Hoi Lynette,

Wat vervelend dat je dit allemaal overkomt. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat het gedrag van je ex je heel veel verdriet doet.

Ik las dat de nieuwe vriendin van je ex foto's van je zoontje op haar hyvespagina geplaatst heeft. Gezien de voorgeschiedenis begrijp ik dat je hier heel erg van baalt. Nu zou ik daar ook van balen, maar helemaal omdat foto's van mijn kind door een voor mij vreemde zo maar op internet gezet worden en weet ik veel waar nog meer. Vooral ook omdat je haar hyvesvrienden en haar hyvesinstellingen niet kent en dus ook niet weet wie naar de foto's van jouw kind kunnen kijken en dergelijke. Nu weet ik natuurlijk niet hoe open jij bent met jouw foto's op internet, maar ik zou eisen dat die foto's van internet afgehaald zouden worden. Wellicht kan je advocaat je ook meer vertellen over portretrecht. Je mag namelijk niet zo maar foto's op internet plaatsen van een ander, zonder toestemming. En al helemaal niet van kinderen.

Enfin, ik wil je in ieder geval heel veel sterkte toewensen.

Groeten
    van
    Hamtaro

Deel Deze Pagina