Ha dames, Mijn opa en oma zijn volgende maand zoveel jaar getrouwd (55) en we willen ze graag een bijzonder cadeau geven. Het zijn geen avonturiers, met vakantie hebben ze hun vaste plekken en het zijn ook geen types voor een fotoshoot ofzo. Ze hebben een vast setje foto's hangen en daar verandert weinig tot niets aan Bloemen en lekkers krijgen ze vast al genoeg... Heeft er iemand suggesties?
Een dagje uit met (achter)(klein)kinderen oid? Bezoekje aan een kinderboerderij of zwembad bijvoorbeeld?
- Dagje mee uit nemen, samen naar een dierentuin bijvoorbeeld. - Mochten ze nog van puzzelen houden, een puzzel laten maken van hun trouwfoto of van een foto van de kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen. - Een gezellige dag samen met bv een high-tea in een restaurant waar ook een leuke speeltuin voor de kinderen is, en toch met een familie fotoshoot. Voor hen een herinnering aan de leuke dag, en voor jullie ook een blijvende herinnering.
Dagje mee uit is niet zo aan ze besteed helaas, ivm medische probleempjes. Ze geven zelf een feestje, dus dat hoeven we niet te doen De puzzel met foto vind ik wel erg leuk!! Vooral opa is gek op puzzelen
Het boek de gouden jaren, al is dat meer een extra cadeau. Onlangs aan mijn opa en oma gegeven, gewoon zomaar. Oma belde gisteren dat ze het een ontzettend leuk boek vinden. Het gaat over vroeger tot nu. Wat er in alle jaren is veranderd. Waarschijnlijk volop herkenning!
Wij geven een weekend met heeeeel de familie, kinderen, kleinkindeten en achterkleinkinderen in een boerderij cadeau. Ze genieten het meest van samen met de familie zijn namelijk... haha grappig hier 60 jaar getrouwd
Een fotoboek van de hele familie, met bijzondere momenten van de afgelopen jaren (huwelijken, geboortes, diploma-uitreikingen), grappige kiekjes. Evt. kun je er ook geschreven stukjes van iedereen bij in.
Leuke ideeën allemaal!! Dank jullie wel!! Ik ga nog even goed nadenken over wat te doen, maar kom er zo zeker uit
Mijn opa en oma zijn ook geen avonturiers, sterker nog, mijn oma is slecht ter been en ze gaan dus 2x per jaar naar hun vaste plekje in Spanje en verder eigenlijk niet. Vorig jaar waren ze 50 jaar getrouwd en kregen ze een geheel georganiseerde cruise door Scandinavië aangeboden. Ze hebben het onwijs naar hun zin gehad en zijn een paar weken terug opnieuw mee geweest, zo goed is het ze bevallen!