Wat zouden jullie hiervoor willen betalen

Discussion in 'De lounge' started by MamavanMJ, Sep 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Ooh ik ben zo ramp met marktplaats. Ik weet niet zo goed wat ik moet vragen voor alle kleding die ik heb van mijn zoon M. en heb jullie hulp nodig.

Dit is de advertentie:

MERKKLEDING PAKKET TE KOOP IN PERFECTE/NIEUWSTAAT

Ik als shopaholic mama heb ontzettend veel kleding. Helaas kan hij daardoor alles maar een paar keer aan en kan ik jullie de kleding als nieuw verkopen.

Maten zijn van 62 t/m 80/86. Het liefst alles in 1 koop en anders per maat.

Merken zijn: Name It, Noppies, Dirkje, S Oliver, Babyface, Timberland, Lief Lifestyle, Mexx, Levi, Esprit, Calvin Klein, Ikks en nog veel meer. Heb ook nog veel non merk zoals H&M, Just Small, Hema etc. Alles is ook in nieuwstaat.

Het is nog veel meer als je op de foto's ziet. Ophalen in Arnhem Noord (kun je gelijk zien in welke staat het is) en anders kan ik het je via POST NL of DHL *wat jij het fijnst vindt* versturen.

Bij interesse stuur maar een mail (kan je eventueel ook meer foto's sturen) ook van de non merken zoals H*M, Just Small, Hema, Ter Stal etc of bel naar: 0646730416

Hieronder een foto toegevoegd. Dit is nog maar een klein beetje van alle kleding wat te klein is en ik te koop heb. Alles is dus echt in nieuwstaat. Geen vlekken, geen beschadigen echt als nieuw!
    Wat zouden jullie voor zo'n pakket geven. Ik denk alles bij elkaar dat het wel een stuk of 50 kledingstukken betreft als het niet meer is.

En zouden jullie hier interesse in hebben om te kopen via marktplaats? Ik laat mensen vrij om bij mij te komen kijken naar de kleding omdat het echt kwaliteit kledingstukken betreft.

Helaas hoor ik veel "gezeur" over marktplaats en afspraken. Denk je dat er nog interesse voor zoiets is? Er staat namelijk zoveel op!

Ik hoor het graag!

2. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ohhh wat een lastige vraag, want er zit wel heel veel in.. Denk rond de 40, maar denk tegelijkertijd ook dat ik binnen de kortste keren overboden zou zijn, haha :p

3. TmvD

TmvD Bekend lid

Jan 10, 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat ik zie is dat er erg veel te koop is in deze maten. Je moet er dus net iemand voor treffen die het kan gebruiken.
    Wat ik zou willen geven...... Tja dat vind ik moeilijk in te schatten en dan zou ik het eerst willen zien. Wat zijn de seizoenen waar mijn kind waarschijnlijk in zit en hoe valt dat in verhouding tot de maten.

Kortom, ik zou zo geen prijs kunnen noemen.

4. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

40 voor alles wat je op de foto ziet of wat ik zeg van alle kledingstukken die ik te koop heb? Want voor mijn gevoel is dat wel heel weinig. Zit hele dure merkkleding tussen namelijk!

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik zou 25/30 bieden op het hele pakket excl verzendkosten.

Edit voor wat ik op de foto zie dan.

6. Tja, maar dát is MP.. Ik zou van m'n leven geen 100 euro (of nog meer) betalen voor een tweedehands pakketje. Of het nu zo goed als nieuw is en van de meest dure merken, of niet.. Ik denk ook dat de meeste mensen die voor merk gaan en die de waarde daarvan kennen, het liefst zelf shoppen. Alhoewel.. Als je ziet hoe er op de meest versleten Vingino broeken geboden wordt.. ;)

7. VeniVidiVici

VeniVidiVici Actief lid

Sep 12, 2013
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind wat op de foto staat niet heel bijzonder..
    dus ik zou niet bieden wat ik op marktplaats koop is meestal iets wat ik niet in de winkels kan vinden.
    En dit zijn gewoon simpele dingen.

maar ik koop dan ook niet zoveel via marktplaats.

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Je hebt in de advertentie niet staan om hoeveel kledingstukken het gaat en geen foto's van andere kleding.

Mijn ervaring is dat het beter verkoopt als je kleding te koop zet per seizoen. De mensen die nu opzoek zijn naar kleding voor hun zoontje hebben nl niks aan zomerhemdjes. Ik zou dus een pakket zomeren een pakket winterkleding verkopen. En dan wat meer foto's plaatsen en en duidelijker omschrijven wat er in een pakket zit.

Met deze advertentie zou ik zelf weinig kunnen, ik ben nl niet zo van bij mensen op bezoek gaan en tussen spullen snuffelen en dan tot een prijs proberen te komen.

9. senta

senta Niet meer actief

ik denk dat als het echt zo groot is en zoveel als je zelf zegt dat je het beter op kan splitsen en bijvoorbeeld meerdere paketten van kan maken, eventueel doe je de echte dure kledingstukken als setje apart verkopen, misschien ook verdelen in per seizoen, of soort. Dan is het makkelijker. Ik kocht heel veel via mp, maar de hele grote pakketten die dus ook echt boven de 50 euro kwamen liet ik staan, of het moest heel dichtbij zijn dat ik kon gaan kijken. Via de post zou ik dat bedrag echt te groot vinden om te betalen.

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

oh en klinkt misschien lullig maar dat iets heeeeeel veel gekd gekost heeft maakt mij niet in staat om meer te bieden.

Het is en blijft tweede hands kleding.

11. Mauw

Mauw Fanatiek lid

Sep 4, 2012
    1,626
    0
    0
    Amsterdam
    Rond de 50 euro.
    Daarnaast vind ik de kleding ook niet echt bijzonder, ook al kan het dure merkkleding zijn.

Ik zou het eerder los verkopen, omdat mensen rond deze maat vaak iets nodig hebben en niet een heel pakket. Daarnaast heb ik de ervaring dat ik vaak maar een paar dingen leuk vind uit een pakket en de rest niet. En volgens mij zei iemand het al, nu de winter collectie erop.

12. Tommo

Tommo Fanatiek lid

Jul 3, 2013
    1,741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Als t echt zulke dure merkkleding is zou ik dat apart te koop zetten, en de rest voor een 10tje ofzo in een pakket verkopen.

13. Onje

Onje Niet meer actief

Ik zou dan graag willen weten wat je hebt in welke maat.
    Welke kledingstukken heb je in 62 en welke in 86 dit ivm de seizoenen.
    Verder denk ik een euro of 30 ik vind het pakketje op de foto eigenlijk alles behalve bijzonder plus daarbij vind ik de merken die jij noemt niet echt de hele dure merken.

En anders misschien wat aparte pakketjes maken per maat of merk?

14. Mauw

Mauw Fanatiek lid

Sep 4, 2012
    1,626
    0
    0
    Amsterdam
    Oh en noemen van welke collectie het is. Als het al van 2 jaar geleden is, vind ik de waarde ook al een stuk minder van bepaalde dure merken.

15. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    4,220
    62
    48
    around the corner
    Aanbieden als pakketje per maat, of per dubbele maat, dus 62 of 62-68 en dan 74-80
    Zomerkleding nu sowieso niet, mensen gaan niet nu al kopen om het pas over driekwart jaar aan te doen, dus alleen het winterspul.
    En iets kan veel gekost hebben en weinig gedragen zijn, maar het is en blijft tweedehands en van vorige seizoenen.
    Voor wat op de foto staat zou ik 20 euro (max!) bieden.

16. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Voor wat op je foto staat zou ik maximaal 2 euro per kledingstuk betalen. Teveel zomergoed.... maak pakketten van maximaal 20 kledingstukken en dan gevarieerd. Als je echt nu zomergoed kwijt moet, doe dan bijvoorbeeld 6 broekjes lang. 2 korte broeken en 4 korte mouw shirt. En dan ook nog stuk of 6 lange mouw shirts. En dan bijvoorbeeld rompers of sokjes of paar schoenen of vestje of jasje erbij. Dan zijn mensen eerder geneigd iets te kopen. Liefst gewoon winter en zomer pakketjes maken per maat of grootte van kledingstuk. Sommige dingen zijn bijvoorbeeld 68 maar vallen klein. ...dan zou ik als koper liever alles passend hebben als dat de maat klopt.

17. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Wat had je zelf eigenlijk ongeveer in gedachten? Wat had je er zelf voor willen betalen als je het op marktplaats zou tegenkomen?

18. Paige

Paige Niet meer actief

Ik zou rond de 50 bieden. Maar zéker niet meer dan dat! Dan moeten de kleren er ook echt tiptop uitzien.

19. pioenroos26

pioenroos26 Niet meer actief

Ik zou misschien 15 a 20 euro bieden ik vind het niet veel bijzonders zo op de foto en het is 2de hands

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    zou kleinere pakketjes maken in vaste maten en gesorteerd op seizoen. te grote pakketten levert weinig op en te kleine setjes of per stuk duurt te lang.

ik zelf koop altijd in de uitverkoop in de winkel en dan liggen de prijzen lekker laag en krijg soort gelijk terug op mp mocht ik het per stuk verkopen (koop bijna nooit meer nieuw ) koop eigenlijk zelden hele pakketten op mp tenzij ik er veel leuke dingen in zie zitten en veel nodig heb ik een bepaalde maat. gecombineerde maten pakketten klik ik meteen weg omdat je niet weet wat je krijgt in welke maat en zomer en winter is vaak een warboel

Share This Page