jeetje meid ik heb niet echt tips voor je vind het wel vreselijk voor je en wens je onwijs veel sterkte en kracht toe dikke knuffels
@amyf, ja zoiets heb ik ook.... maar het gevoel is nog zo groot he. Ik wil de beestjes niet missen. Terug naar leiden is denk ik geen oplossing.... heb mijn werk hier.. dus misschien een in between huis zoeken om dat uieindelijk vanaf daar verder te gaan....
Meiden.... Ik weet het echt ff niet meer..... hoe voorkom ik instorten... idd bedank psych... ik snap er niks van! Ineens ben ik niet goed genoeg ofzo?? Hij zegt alleen te willen zijn maar heeft zichzelf gelijk aangemeld op allerlei chat sites....
Lieve Hope, ik hoop niet dat je het verkeerd opvat, maar dit bericht heb ik al veel langer aan zien komen. Ik ken je niet persoonlijk, maar door alle posts van de laatste tijd was me wel duidelijk dat jullie erg zware tijden hadden op relatiegebied. Ik vind het heel verdrietig voor je dat jij het niet aan hebt zien komen. Heel veel sterkte verder, hopelijk kom je hier snel sterker uit. Knuffel!
Jee wat een verschrikkelijk nieuws voor je, plots wilt hij alleen verder? Ook ik kan me niet voorstellen dat zijn psycholoog dat gezegd heeft, ik denk dat hij het anders heeft opgevat en de tekst nu verdraait. Kan het niet zijn dat hij manisch depressief is? Ik vind hem in jouw tekst niet echt depressief overkomen. Veel sterkte, misschien kan je je ziek melden of vrij nemen. Denk op korte termijn een huurhuisje zoeken misschien? Moet hij jou idd maar uitkopen, pech voor hem maar hij kiest hier voor.
Heel veel sterkte, lijkt me ongelooflijk moeilijk en verdrietig als je al een trouwjurk in huis hebt en al een tijdje bezig waren met jullie kinderwens. Ik had je eerdere topics ook meegelezen en vond het toen al heel zwaar en rot voor je. Het klinkt misschien stom nu, maar misschien ben je uiteindelijk straks beter af zonder hem dan in de onzekere situatie waar je in zat de laatste tijd. Knuffel van mij.
pfff wat erg voor je! Heel veel sterkte. Kun je niet eerst samen met hem, een gesprek aangaan met zijn psycholoog?
ik kan me je vorige topic ook nog wel herinneren.. Voor mij als buitenstaander komt dit dan ook niet als verrassing. Evenmin vind ik het heel erg voor je! Sterkte!
Erg herkenbaar, wat de psych zegt wordt ook gelijk aangenomen lijkt het wel. Hier in zo'n zelfde situatie gezeten. Als je meer info wilt kun je wel een pb sturen.
Om die reden ging ik destijds nog niet naar een psych.maar eerst naar het Maatschappelijk Werk,ik kon daar mijn hele hebben&houden op tafel gooien en das wel zo prettig,maar hij liet me vrij in de keus om te stoppen of door te gaan met de relatie. Ik stopte de relatie,en heb daar dus eigenlijk spijt van