Uit elkaar... :(

Discussie in 'De lounge' gestart door lillyenco, 1 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

]Welke reden? Mijn psycholoog zou nooit zeggen wat ik moet doen of oordelen over de keuzes die ik maak. Zij is er juist om mij meer inzicht te geven in mijn keuzes en mij te helpen. Een goede psycholoog zou nooit zeggen wat iemand moet doen tenzij diegene geslagen word ofzo

2. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    nou meer omdat Maatschappelijk Werk kosteloos is;)
    Maar mijn huisarts heeft een psychologe in de praktijk,ik kan er zo terecht,geen wachtlijst,en geen eigen bijdrage.

3. Een psycholoog laat je ook zelf je keuzes maken. Dat is juist belangrijk. Een psycholoog geeft juist meerdere opties en vindt dat je zelf de keuzes moet maken..

4. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Pff Hope... Heel veel sterkte!!! Bij "oktober" kun je altijd van je af komen typen als je dat wilt!!! We denken aan je!

5. ecl

ecl Niet meer actief

Ach meis wat vreselijk voor je!
    Mijn advies aan jouw is om met iemand te gaan praten! Hoe je je voeld is in deze situatie natuurlijk heel normaal, maar je bent wel wat meer kwetsbaar voor een depressie. Daarnaast kan je wel wat hulp gebruiken om alles op een rijtje te zetten en te kijken wat de goede stappen voor jouw zijn.
    Vindt het heel veel over jouw zeggen, dat je je nog druk maakt over zijn financiele situatie. Maar meis hij verdiend jouw helemaal niet en jouw bezorgtheid zeker niet!

Zijn verhaal over de psycholoog is volgens mij broodje aap. Een zwakke manier om er "makkelijker" vanaf te komen. Zijn gedrag nu laat ook al zien dat er meer is dan dat hij depressief is en naar zijn psycholoog luisterd.

Hoe dan ook is dit gewoon heel oneerlijk/vreselijk voor jouw. Jeetje meis, van proberen een kind te krijgen(wat ik persoonlijk een veel grotere verbintenis vindt dan een huwelijk) en een huwelijk die gepland stond voor volgend jaar, naar dit.....

Een hele dikke knuffel en echt meis ga hulp zoeken om alles op een rijtje te krijgen en (proberen) te voorkomen dat jij depressief wordt.

6. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Meid,

Ik wil je heel veel sterkte wensen.
    Zijn jullie samen al in (relatie)therapie geweest?

Dikke knuffel

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @ecl, ja het is inderdaad niks... Ik probeer sterk te zijn en te blijven.. maar heb van die inzinkingen.. vooral de momenten dat het zo normaal zou moeten zijn... zoals een kus bij thuiskomen, bij opstaan schatje genoemd worden.. het is allemaal niet meer...

Ik hoor van iedereen om me heen dat ik sterk ben, en erg goed bezig maar van binnen sta ik op instorten... ik weet het allemaal niet meer. Ik had al een verwijzing naar een psych, omdat ik ze niet meer op een rijtje kreeg.... en nu al helemaal niet. Ik sleep mezelf naar werk toe, slaap slecht enz..

@zomerr, relatietherapie gelooft hij niet in???? :( zo vaag

8. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
  9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @windows ik heb een pb-tje gestuurd

10. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Jeetje meid... Ik kan je echt geen richting geven. Een man met depressie is niet niks, en ik denk dat als je daar geen ervaring mee hebt je ook heel erg weinig advies kan geven.

Ik hoop dat je jezelf niet vergeet! Wil je heel veel sterkte wensen!

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Heel veel sterkte! Ik ben zelf ook gescheiden en kan je alleen zeggen dat het nu lijkt of je leven nooit meer mooi wordt, maar dat gaat echt weer gebeuren. Het kost alleen tijd meid. Hou vol en wees sterk, je kunt meer dan je denkt!!!!

12. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Wat een ellende meid!
    Ik wens je heel veel sterkte.
    Zorg goed voor jezelf, ook financieel. Misschien zijn er momenten dat je denkt ik ga er niet voor vechten, of: hij heeft het al zwaar genoeg. Zorg altijd dat alles eerlijk verdeeld wordt!
    Ik ken iemand die toch medelijden met haar ex had en hem daarom in het huis liet. Uiteindelijk zat hij daar met een nieuwe vriendin en kon zij geen kant op!

13. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Wat erg voor je :( Heel veel sterkte..

14. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Ik had n.a.v. je andere topic gehoopt dat het toch nog goed zou komen, maar helaas is dat niet het geval :( . Ik wil je heel veel sterkte toewensen. Denk goed om jezelf.

15. ecl

ecl Niet meer actief

Tuurlijk heb je inzinkingen het is nogal wat, deze situatie. Alles wat zo vanzelfsprekend was, is er nu niet meer. Dat is zo een omslag dat je flink wat tijd nodig hebt om dat te verwerken en er aan te wennen. Het is heel goed dat je wel naar je werk probeert te gaan, je moet je niet af gaan sluiten voor de buiten wereld. Okal zal je dat nu het liefst wel doen! Heel goed dat je al een doorverwijzing had, ik zou meteen voor een afspraak bellen. Ach meis toch.....het zal nog wel eventjes zwaar voor je blijven. Uiteindelijk komt het wel goed en ben je door deze situatie sterker.

Voor nu en de komende moeilijke periode, een hele dikke knuffel! Neem je tijd om het te verwerken en ga met de psych aan de slag.

16. Skye

Skye Niet meer actief

Ik kan alleen maar zeggen........sterkte!!

17. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    Jeetje meid,
    Wat een verhaal zeg..
    Heb helaas geen tips voor je maar ik wil je bij deze heel veel sterkte wensen!!!

18. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Jeetje meid wat erg voor je!!!
    Heb verder geen tips maar wil je heel veel sterkte en kracht wensen.
    Denk je niet dat hij er nog weer anders over gaat denken?

19. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Allereerst een knuffel, heel lang en liefdevol. Dit heb je volgens mij nodig.

Kijk goed uit voor jezelf, neem desnoods even de tijd om hier bovenop te komen. Het is niet niets.

Mocht je er behoefte aan hebben een dagje of weekendje naar Leiden te komen, je bent altijd welkom. Kan je wel niet echt helpen, maar heb wel grote oren en klein mondje... Oh ja en brede schouders, dus uithuilen mag ook.

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    had ik ook gehoopt.
    Heel veel sterkte meid!!!!!

Deel Deze Pagina