Hallo meiden, Na een weekend met de hordezon vetrokken te zijn geweest heeft mijn vriend maandag besloten dat na 2 jaar en 4 maanden zwangerschap onze relatie over moet zijn. Dit heeft hij me gemeld door de telefoon en de rede waarom wil hij niet geven. Ik ben nu tijdelijk weer bij me ouders ingetrokken maar moet zoveel regelen nu qua nieuwe woning inkomsten noem maar op......Ik trek het allemaal even niet meer ..ik weet dat ik voor mezelf en de kleine moet kiezen maar het is zo moeilijk.... liefs Bizzy
inderdaad wat een laffe streek. maar hopelijk gaat het met je zwangerschap goed en jij hebt vast liefde genoeg in je lijf om je kindje heel erg gelukkig te maken. Als een man zijn aanstaande kind in de steek laat, laat hem dan ook maar barsten zou ik zeggen.
hey meis wat vrselijk allemaal, heel laf van je vriend dat hij het zo uit maakt met je, dan ben ej maar beter af zonder hem! Ga lekker alles in orde maken voor jou en je kindje, heel veel sterkte met alles!
Hoi Bizzy Nou die vent die moet je een draai om zijn oren geven.. Want een lafheid... Ik zou me niet kunnen voorstellen hoe je je moet voelen nu.. Heel veel sterkte en vooral geniet wel van die kleine in je buik.. Die jongenman weet duidelijk niet wat hij je aandoet... Dikke knuffel meid..
Heel laf door de telefoon. Wees dan ee man en kom het persoonlijk vertellen met een goede reden. Heel veel sterkte. Dikke knuff
Dat is dus een echte *****zak... Tja... daar zijn er meer van, helaas. Jij verdient dus beter. Heel veel sterkte enne... dat kindje van jou, krijgt volgens mij de liefste mama van de hele wereld!
hoi meid, wou je even heel veel sterkte wensen weet hoe je je voelt mijn man komt er nu ineens achter dat ie niet meer verder wil, ndat we in november getrouwd zijn en ik nog maar 5 weken zwangerschap heb te gaan.. dus voor mij is het nog net even iets ingewikkelder..kan neit zomaar weg hier alles is hier geregeld.. maar geloof mij heb nu een aantal weken/maanden achter de rug met veel stress geloof mij denk echt eerst aan jezelf en je kindje die zijn nu echt het belangrijkst.. liefs
Bedankt meiden geloof ik voor de 3 keer Ondertussen heb ik nog steeds niks van hem vernomen ook niet van zijn ouders vrienden noem maar op... Met de kleine gaat gelukkig alles goed maar zelf voel ik me ondanks de vele steun betuigingen van bekende en onbekende mensen erg eenzaam...moeilijk uit te legen soort van leegte in me lichaamwou dat ik de tijd terug kon draaien me ex verdien mij vedriet niet want hij heeft er ook geen last van maar toch ...ik weet t allemaal echt niet meer ... liefs Bizzy
jeetje is wel heel laf om het door de telefoon te zeggen en sinds dien heb je hem niet meer gezien of gehoord ? sommige mannen hebben toch geen beeetje respect he voor een vrouw grrr kan ik zo boos om worden
Ik snap af en toe niets van zulke verhalen echt waar! Wordt er super boos om. Hoe kan hij je zoiets aandoen? Is hij soms bang voor zijn verantwoordelijkheden, wat een laffe gozer zeg! Ik hoop dat je ondanks dit verdriet de kracht kunt vinden om door te gaan voor jullie tweetjes. Het wordt suuuuperzwaar, dat geloof ik zeker. Je hoopt dat hij terug komt en je dromen van een gelukkig gezinnetje valt in duigen. Vindt de kracht meid! Sterkte en een digiknuffel voor jouw!
Bizzy, wat een rotverhaal meid! Ontzettend veel sterkte de komende tijd, en probeer ondanks alles te genieten van je zwangerschap! Het is tenslotte iets heel bijzonders.
hoi bizzy wat naar voor je vind het ook erg laf heb het zelf ook 1 x meegemaakt voor je gevoel ga je door een hel maar me ouders hebben me toen goed opgevangen weet zeker dat die van jou dat ook zullen doen veel sterkte meid
Ondertussen heb ik nog steeds niks van hem vernomen ook niet van zijn ouders vrienden noem maar op... misschien beter zo. want als ze hun moesten moeien dan heb je er ook niet veel aan. mijn ex heeft me ook laten zitten toen ik 26 weken zwanger was. maar met zijn familie heb ik wel nog contact.
ja dat is inderdaad een grote tegenslag maar je komt er wel door als ik het goed begrijp is dat dan je 2 de kindje
Hoi meiden, nee heb niks meer van hem vernomen nu bijna een maand later.... het is nog steeds zwaar emotioneel gezien maar stukje bij beetje vind ik de kracht om door te gaan en eens komt t goed! liefs aan jullie (k) Bizzy