was marinte net fruit aan het geven ( pruim) daar kan ze denk niet zo goed tegen want bluuup! alles kwam eruit en een grote golf melk van 11:30 nog. allemaal niet zo erg want ze blijft gewoon doorlachen maar wel heel die wipstoel onder de kots. en nou zie ik dat dat rotding niet in de was mag alleen op handwas. nou ik gedaan maar dat ding mag dus ook niet in de droger:x dat ding is nou vol water en krijg er niet meer water uitgewrongen. duurt zo denk dagen voor dat rotding droog is. zou ik hem evt wel kunnen centrifugeren straks? ik moet toch wat nou ik ga zelf eerst een even eten want ben onderhand een uur verder met kind en stoel schoonmaken:x ps sorry voor mijn agressieve smileys erbij maar heb het nu zwaar gehad voor vandaag! wie ontwerpt er nou zon wipstoel? ( of welke lomperik kijkt niet eerst of dat ding in de as kan voor ze hem koopt
Oh dat is irritant zeg! Kan ze niet al een beetje zitten, dat je haar in de kinderstoel eten kan geven? En een vriendin van mij doet haar kleine op de bank zetten in zo'n badring, (voor in bad dus ) met eten. En ik deed eerst een badhanddoek over de wipper toen ze daar haar eten nog in kreeg. Ik zou hem gewoon koud wassen, daar gaat het bij mij nooit stuk van. Of op wolprogramma zetten bijvoorbeeld.
ik zou hem rustig centrifugeren! dat doe ik met alles dat met de hand gewassen moet worden en niet in de droger mag, anders krijg je het niet droog zonder spogt (schrijf je dat zo?) ik heb een apart centrifuge programma op de wasmachine en die duurt 5 minuten, ik zou het rustig doen. wringen duurt ook zo lang ennuh, :x:x:x:x hier heb je er nog een paar !!
Probeer 'm maar koud te wassen en koud te centrifugeren. Het gaat namelijk om het krimpen waardoor je 'm na het wassen niet meer om het frame krijgt 8) En je hoeft je niet te verontschuldigen hoor.. Dit is ook heel irritant. Wij deden ook even een handdoek of hydrofiel tijdens het eten... misschien voor jou ook een tip!
bedankt voor de tips. ik ga hem straks als andere was klaar is idd maar op koud programma doen en dan zacht centrifugeren en idd stom dat ik geen handdoek ofzo erin heb gelegd! nooit aan gedacht omdat ze altijd best netjes eet maar niet rekening mee gehouden dat dit ook weleens kan gebeuren natuurlijk. ik heb al een oplossing voor straks met avondeten. ik zet ze even in dat ligding voor in bad. zitten in de kinderstoel kan ze nog niethelaas. bedankt voor de tips en ik laat nog wel weten of het gelukt is
Ik weet niet welk wipstoeltje je hebt. Maar ik heb er een van de prenatal, en daar kan je het zachte van de zitting uithalen...
Oh echt vervelend. Kyra had vorige keer heel de wipper onder gepoept (luier lekte door). Ik was blij dat de hoes gewoon lekker in de was kon. Dat is toch wel een pre
Die van ons (prenatal) kon ook niet in de wasmachine. Heb ik wel gewoon gedaan en kon hem daarna prima op het frame weer doen. Toen ons mannetje buikgriep had, hadden we een vuilniszak in het wippertje, met een handdoek erop. Als hij dan doorlekte, hoefde we alleen de handdoek te wassen en de vuilniszak te vervangen. Inmiddels wordt hij alweer een maand of 4 niet meer gebruikt...
Heb niet alle reacties gelezen, dus miss heeft iemand het al geroepen, maar ik was hem wel in de wasmachine en dan gewoon koud, (dus geen temp instellen). Is gewoon hetzelfde als handwas, en dan centrifugeert ie dus ook automatisch, (Hier dus ook een hoes die niet in de wasmachine zou mogen en is nu al twee keer gewassen en vorige eigenaar had dat ook gedaan.. heb ik laatst gevraagd voordat ik hem zelf in de WM ging duwen, )
Ik heb de mijne gewoon op 40 graden in de wasmachine gewassen, en laten centrifugeren. Daarna meteen weer op wipper skelet gedaan, en zo laten drogen. Kleintje nog wel even een handdoek onder gelegd de eerstvolgende keer dat ze er weer op ging. Maar ja, nu zit ie weer onder zal voorlopig wel zo blijven denk ik. Net gewassen zit ie weer onder. Ach ja, hoort erbij.
nou hij zit erin! na mijn wasmachine die ik al 4 jaar heb eens goed bekeken te hebben zag ik tot mijn verbazing dat er een handwas programma op zit is koud met op 400 toeren centrifugeren. duurt 34 minuutjes en dan kijken wat er is gebeurt met de wipper! haha we wachten en wachten want ik wilde net lkker nog een rondje gaan lopen met de wandelwagen gaan hier de sluizen weer open!:x:x ik heb duidelijk mn dag niet vandaag