Meid, vergeet niet te genieten van je zwangerschap door je druk te maken over alles.. Ik begrijp dat je onzeker bent maar daar krijg je achteraf alleen maar spijt van aangezien je het niet over kunt doen. Misschien een goed idee om te praten met je verloskundige over je zorgen en eventuele ondersteuning daarin.
Er wordt miet meer gereageerd dus of de boodschap is duidelijk of er klopt iets niet aan al die topics....
Tip die al heeeeeel vaak is gegeven: kijk naar het voedingscentrum. Ik denk dat je ook echt wakker ligt van al dat eten. Volgens mij kan jij beter alleen nog maar toast eten en fruit (dan niet bedorven of met een vliegje erop). Relax!
Ja kom op het is toch zo. Dat mensen hier nog op in gaan. Volgens mij is dit gewoon allemaal een schreeuw om aandacht of zo. En ze heeft al twee kinderen!
Niet doen totaal niet nodig! Ik wist 3 maanden lang niet dat ik zwanger was en ben een filet americain addict. Zowat elke dag gegeten en ook vaak halfrauw vlees. De kans dat jij of je ongeboren kindje iets oplopen is zoooooooooooo klein. Gewoon laten voor wat het is en opletten de volgende keer en direct melden aan de bediening voordat je het in je mond steekt. Tis niet dat je het verschil niet ziet ofzo
durft ze niet, stel je voor dat vriendin een bacterie overgeeft via haar vork die ze in haar vlees had gestoken
Ja ik vindt het sowieso allemaal wat overtrokken van wat je NIET mag eten tijdens zwangerschap...en de lijst lijkt ook steeds langer te worden. Ook snap ik niet dat je het eten niet gewoon hebt teruggestuurd als je om doorgebakken hebt gevraagd...Je bent zo gestresst erover dat ik niet snap dat je dan niet op je strepen staat ... magoed ik zou me niet druk maken, doe niet zo overdreven...
Je had hem toch kunnen ruilen met die van je vriendin of terug kunnen sturen? Ik vraag me af of jouw topics serieus zijn en als dat zo is of je wel tijd hebt om te genieten van je zwangerschap, want volgens mij ben je 24/7 met stressen over eten bezig. Relax!
Enige wat erg is dat is stress!! Dus chill een beetje.. en neem dan geen tosti met ham of maak t zelf probleem opgelost!
Saar, zoek hulp. Echt. De manier waarop jij nu omgaat met voedsel is echt niet normaal. Om over al die stress nog maar niet te spreken.