Hallo dames, Ik heb een tijdje terug een fantastsiche foto van onze kids met hun overgrootouders gemaakt. Helaas is deze foto niet zo scherp, en ik wil hem zo graag op canvas laten zetten. Het is zo'n lekkere spontane, blije foto die je niet weer zo snel krijgt. Daarbij komt, dat opa momenteel in het ziekenhuis ligt, en het gewoon niet goed gaat Daarom wil ik graag een mooi canvas doek cadeau doen. Is het überhaupt mogelijk om een foto scherper te maken ( vanaf een mobieltje genomen ) en zo ja, wil iemand dat voor mij doen?
Nee dat kan niet. Maar mail de foto me maar eens. Weet de ernst van de onscherpte natuurlijk niet. Stuur me even een pb met je email, stuur ik je meteen een mailtje terug
misschien lukt het hier: FOTO BEWERKEN - makkelijk online je foto's bewerken of je foto's aanpassen verscherpen staat er wel bij.
Misschien een beetje met een onscherp masker of zo. Maar ik ben benieuwd, misschien valt het wel mee en is het voor een canvas prima. Of de omgeving wat onscherper maken, doezelen. Dan valt de onscherpte van het onderwerp iets minder op.