Wij willen binnekort weer eens heerlijk samen uit eten even een avondje voor onszelf nu zoeken we een leuk lekker restaurantje om gezellig en lekker een hapje te gaan eten liefst ergens in de buurt van nieuwegein ofzo (hier in de directe omgeving al veel gehad maar niet tevreden over ) We gaan over 2 weken tapas eten met de hele familie in t goy dus die kennen we al. ook de griekse restaurants zijn al bekend bij ons. Mijn man eet trouwens absoluut geen vis. dus wie heeft er een leuk idee
ow ja toevoeging we houden allebei absoluut niet van wokken!!! sorry lautjuh bedankt voor het meedenken
Restaurant Malsen in Geldermalsen Restaurant Malsen Restaurant Bij Mij in Culemborg http://www.restaurantbijmij.nl/ Ook wel aardig, maar wat groter en dus wat minder knus, De Rotonde in Enspijk Restaurant de Rotonde - Fotogalerie
ik kan je Will's aanraden zit bij city plaza! oke je bent wat meer geld kwijt maar daar heb je wel Perfectie voor...
het luikje in soest. echt een aanrader en heerlijk eten en super knus. wel op tijd reserveren anders zitten ze echt vol.
restaurant de rotonde daar heb ik vrij lang gewerkt dus voor een romantisch avondje ga ik niet gezellig bij mij oud collega's zitten en geldermalsen is gewoon net te ver ook culemborg moeten we helemaal rond rijden waardoor we echt een tijd onderweg zijn. ik had al wat opgezocht maar dacht een persoonlijke mening is altijd leuker.