Oké ik ben dus een spelletjesfreak, maar leuke spellen voor 2 personen vind ik echt lastig te vinden. Zou het leuk vinden om s avonds zonder de kids ook een leuk spel te spelen. Uiteraard heb ik de meeste bekende spellen voor 2: skipbo, yahtzee, keer op keer, uno, regenwormen, rummicub, qwixx, Catan dobbelspel. Wie heeft er nog een fantastische tip?
Code names duet Catan kaartspel voor twee spelers (dus niet het snelle kaartspel) Star realms El dorado Puerto rico Flux
Carcassonne, Catan bordspel, Ticket to Ride, ouderwets monopoly. Je kan bijna alles wel met 2 doen toch?
Klopt hoor, maar ik vind bv ticket to ride met z’n tweeen toch net iets minder leuk dan met meer mensen.
Qwirkle en heb Keer op Keer 2 pas gehad, nog niet gespeeld maar schijnt leuker te zijn dan de eerste.
Legende van Andor! Je speelt dan samen tegen het bord. Heel leuk! Maar wel goed je aandacht erbij houden... Wij bestellen ook wel eens een moordzaak ofzo wat je dan moet oplossen of een escape room/game voor 2 personen. Heel leuk ook!