Ik ben sinds kort begonnen met taarten maken en had zo'n goedkope handmixer. Alleen toen ik mijn botercreme ging maken, smoorde de motor van dat ding in de poeder die van de poedersuiker af kwam Nu ben ik dus mixerloos, en zoek ik een nieuwe. Alleen wil ik nu een tafelmixer, ongeveer zo'n ding wat Rudolf heeft van Rudolfs Bakery. Ik heb die opgezocht, maar dat ding kost bijna 700 euro Nu is mijn vraag, welke mixer hebben jullie? Hoe bevalt die en wat heb je ervoor betaald? Ik wil er best wat voor uitgeven, maar 700 euro vind ik echt gekkenwerk!
ligt er een beetje aan wat je er aan uit wil geven. 60 euro of 300 euro? Ik heb er zelf een van bosch, deze BOSCH Multifunctionele robot MUM 4405 | Pixmania hij is wel van plastic maar werkt erg goed, ben er heel blij mee. M'n biscuit en botercreme gaat er prima mee. Lidl heeft ze ook af en toe in de aanbieding.
handmixers zijn trouwens niet geschikt voor biscuit en botercreme omdat ze te lang achter elkaar moeten draaien, daardoor wordt de motor te heet. Ik heb het ook een tijd gedaan. Bij de hema hebben ze trouwens een mixer van 10 euro die prima werkt, die heb ik gebruikt toen mijn vorige mixer stuk ging en voordat ik het staande model kocht.
kenny is mijn grote liefde! de rode kenwood en doet het hier inmiddels al een jaar of 3 en word dagelijks gebruikt
Ik heb een kenwood tafelmixer. Komt bij de Makro vandaan, kostte 2 jaar terug zo'n 100 euro. Heb ook een handmixer van kenwood. Die kan wel lang genoeg mixen voor botercreme. Vind die vaak wel handig voor kleinere hoeveelheden. Dat gaat niet zo fantastisch in de tafelmixer.
bij de marskramer hebben ze altijd wel leuke aanbiedingen. ik heb er daar een met rvs mengkom gehaald
Ik heb een Bosch MUM56340 Styline.(300)Ben er erg tevreden mee.Hiervoor een Kenwood gehad maar die begaf het al na 2 jaar dus vandaar nu deze genomen.Mijn oma heeft de KitchenAid van Whirlpool.Die is wel duurder maar echt als die van mij het begeeft wil ik er zo 1.Ze heeft hem al zeker 20 jaar en gebruikt hem veel en dat ding werkt nog.
Als mijn handmixer het begeeft wil ik ook graag een KitchenAid . Maar dat wordt eerst nog ff flink sparen dus. Heb (helaas) geen geldboompje in de tuin.. Tot die tijd doe ik het nog wel met mijn handmixer die nog van m'n oma is geweest
ik vond een Kenny nog net iets boven budget en heb vorige jaar deze gekocht: Electrolux_ASM_450 Bevalt me erg goed. Ik had hem bij Otto. Daar hebben ze hem niet meer zag ik. Deze kan ik ook als handmixer gebruiken en ook met de kom, dat is met botercreme of biscuit maken wel erg makkelijk, dan heb je geen lamme arm meer en kun je tussendoor nog wat anders doen. Veel plezier met uitzoeken!
Die van kitchenaid is echt geweldig! Maar ook geweldig duur wow! Ik heb nu kenwood of bosch op het oog, maar ben nog het vergelijken ook qua wat ze kunnen en prijs enzo. Ik neig meer naar kenwood
Philips Mixercombinatie HR1565-40 online kopen op Kijkshop.nl zoiets heb ik. stuk goedkoper en werkt perfect voor botercreme of biscuitmix of wat dan ook.
Of die van Tefal nog goedkoper dan bovenstaande en met een wat krachtiger 450 Watt motor. Ook kijkshop.
Hij is nu sinds vorige maand stuk maar ik heb hem bij a 7 jaar gehad. Het was een hele goedkope van de bestron 10 euro heb ik er volgens mij voor betaald. Ding deed het prima
als je in de karwei folder kijkt staat er ook 1 in van 80 euro.. hier zelf een kennie maar kennie is dood (huil) dus maar mijn hand mixer weer daar kan ik ook een kilo botercreme mee draaien
De Kitchenaid die Rudolph heeft staan is geen 700 hoor.. Wel prijzig, dat ben ik met je eens... In de consumentengids stond deze week een artikel over keukenmachines en daar kwam een Bosch Mum (?) als beste uit... Overigens heb ik een Kitchenaid (liefkozend ... Kitty...) en daar ben ik heel tevreden over... Ik heb er ook verschillende accessoires bij (rasp, pasta) waardoor het heel veelzijdig wordt... Ik bak ook veel taarten en mijn oude apparaten konden dat echt niet aan!
Hier de Kenwood Kmix. Ben er wel tevreden over. Vind het alleen jammer dat bij kleinere hoeveelheden hij niet goed mixt. Onderin mixt hij niet mee. Weet niet of dat ik het nou verkeerd doe of dat het aan het apparaat ligt.
Die in de Makro vind ik heel interessant! Ik ga mijn man even lief aankijken, groot voordeel is dat hij het taarten maken en decoreren net zo leuk vind als ik Ik moest hem bijna wegduwen bij mijn eerste probeerseltje Mijn schoonouders hebben zo'n pas, alleen kunnen wij die gebruiken zonder dat hun erbij zijn? We hebben wel allemaal dezelfde achternaam (ik dan aangetrouwd)