van engeltjes naar bengeltjes

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door lennylenn, 24 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

alsof er een soort kortsluiting in hun hoofdje heeft plaatsgevonden.
    sinds 3 dagen zijn die kinderen van mij echt ellendig bezig. de jongste heeft zwz al een tempramentje maar de oudste was redelijk rustig, gewoon een normaal bijdehand wijsneusje. MAAR NU!!!!!:$:$:$:$

de jongste: wordt plots zomaar uiterlijk 06.00 wakker. vroeger sliep ze tot 07.00 en soms een uitschieter tot 08.30
    vanaf dat ze wakker is, is ze niet gezellig. de hele tijd zo een zeurhuiltje, alles is nee( bijna twee dus ok) niks is goed, middags ook een drama om te gaan slapen terwijl ze wel erg moe is, avonds idem.

de oudste: alles precies als de jongste alleen heeft hij uitschieters dat als hij boos is omdat iets niet kan of mag, hij keihard gaat gillen en op de grond gaat liggen. hij heeft dit zelden gedaan maar nu! bij alles.
    als je iets van hem vraagt bv: m. ga je even je jas pakken? NEEE
    pfgoeeee(doet alsof hij vuurwerk afschiet met ls gevolg alle spetters in je gezicht)

wat is er zo gebeurd? ze zijn zo veranderd!:(

2. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Haha zijn ze niet grieperig? De oudste is hier ziek en is niet te genieten, ook zeuren om elke puf en met moeite naar bed.

3. lennylenn

nope alleen een snotneusje.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja als ze hier niet helemaal fit zijn dan gaan ze hier heel erg klieren.

5. lennylenn

bij de oudste merk ik gewoon dat hij te moe is omdat hij zo vroeg wakker wordt. hij wordt juist hyper, luistert slechter dan slecht en wordt super vervelend. als hij middags dan naar bed moet (normaal doet hij geen dutje meer) is het ook even gillen maar binnen echt 10 sec is hij weg.

6. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Heb je het over mijn kinderen :(:D

Hier is het ook al de hele week precies hetzelfde.... Ruzie maken, janken om niets, niet luisteren, hangen, klieren met eten....

Zat ik gisteren op mijn werk, belt oma op. Dochter in tranen, ze was ziek en wilde naar mama, ik de middag vrij genomen (baas blij ;)), dochter opgehaald, zitten we in de auto zegt dochter doodleuk: nou, mama ik ben niet meer ziek hoor, waar gaan we zo mee spelen? Zullen we nog een sneeuwpop maken? :(:$ Op de vraag of ze nou ziek was en ergens pijn had zei ze: nee, ik wou gewoon naar jou toe.....

Ze hebben nog nooit eerder zoveel voor de tv gezeten en zoveel in doe hoek gestaan als deze week :):(

Morgen ben ik vrij en zei net al tegen man, dat ik er nu al een beetje tegenop kijk.

Zal wel aan het weer liggen of zo....

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    mn oudste op de leeftijd van jouw jongste waren toen dit de oorzaken, haatte ineens ledikant (bleek toen ik daar met 23mnd achter kwam door hem es op een laag bed te laten slapen, met 2 jaar peuterbed), kreeg 4 kiezen en wilde van het middagdutje af, maar was nog wel doodmoe...maar dat was tijdelijk..vanaf 2 jaar doet hij soiweos geen dutje meer...heeft paar weekjes geduurd dat ie smiddags wilde rusten of nog wel es in de wagen in slaap viel, maar nu is dat er helemaal uit en is hij nosntop actief :D

Kan natuurlijk dat jouw jongste de oudste aansteekt...en hij daar humeurig van wordt

8. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Mijn dochtertje is ook niet in d'r hum. Om het minste of geringste huilen. Af en toe uitmondend in een driftbui :(
    Ze is wel verkouden en is deze week voor het eerst naar de psz geweest, ma. en vanmorgen weer. Misschien is het haar allemaal even teveel... ;) Ik hoop het maar.

9. lennylenn

Bedankt!! Voor haar verjaardag zou ik al een mieuw bedje kopen.. En mischien idd kiezen erbij want ze had wel dunne ontlasting vandaag maar ik stond er niet bij stil

10. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ik kan mijn dochter ook af en toe achter het behang plakken. Ze gaat bijna naar school. Ik denk dat het daarmee te maken heeft en met het weer.

11. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Nou ik kan me aansluiten mij dochter van bijna 2,5 jr stormde vanmorgen mijn slaapkamer binnen dat ze bang was. Dus hup jongste van 5 mnd ook direct wakker.
    weer terug naar bed, uitgelegd dat er niks eng is. Jongste snel d eborst en bijna slapen, staat ze weer naast me bed datz e moet plassen. Jongste weer wakker.
    Plassen, weer naar bed, mams heel boos nu mond dicht en liggen gaan.
    Jongste weer in slaap wiegen, bijna slapend. begintz e te schreeuwen dat ze naar beneden wil.pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Ik weet soms niet hoe ze naar me gaat luisteren op zo'n momet. Ze luistert niet als ik lief en begripvol ben, als ik boos wordt, heel boos. Pff hoe pak je dit aan?

Deel Deze Pagina