uit eten, maar waar? omg. Den Haag

Discussie in 'De lounge' gestart door juf Mariska, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    ohja en koetjes en kalfjes is ook erg lekker (wat "culinairdere"gerechtjes dan bij humprhreys) in de frederikstraat...

2. XoXo

XoXo Niet meer actief

Phonsawan (thais) of Trattoria Impero Romano (Italiaans) beide in Den Haag

3. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Of Han Ting in de Prinsestraat. Alleen wat duur maar erg goed en leuk zaakje!

4. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Pfff .... het wordt er niet makkelijker op! Hihi! Zien er allemaal zo lekker uiT!

5. augustus

augustus Niet meer actief

Ben wel benieuwd voor welk restaurant jullie gaan.
    Ik ga zelf vanavond naar Moshi Moshi in Rijswijk (sushi), we hadden liever bij de wits gegeten, maar ja die zit volgeboekt *snik*.

O ja misschien een leuke tip voor mensen uit de buurt van Den Haag en die wat luxer willen dineren, ga hier eens naar Algemeen (Brasserie NL)
    (voor vanavond al vol geboekt *snik*). Voor de wits/ spijs gangers zeker een aanrader!
    Een aanrader zijn de gegratineerde oesters HMMM als voorgerecht (terwijl ik ze rauw niet lust) en de Cote de Boeauf als hoofderecht. Echt om je vingers bij af te likken :p

6. HOG

HOG Niet meer actief

Warung Mini en Harput :)

7. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Ik hou ook wel van veel kleine gerechtjes of verschillende afrikaanse stoofgerechten. Mmm... het water loopt me al in de mond!

8. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Bij Han Ting zijn alle gerechten van formaat voorgerecht. Je neemt dan een gang of 5. Erg lekker maar zoals ik al eerder aangaf wel iets duurder...

Succes met je keuze en veel plezier vanavond!

9. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Naar Marea in Rijswijk! Het ziet er niet uit (zit in een aftands winkelcentrum bij de H.J. van Mooklaan), maar je kunt er ZOOOO lekker eten!

Of Leo (weet niet hoe het restaurant heet, volgens mij Cassanova) in Rijwsijk, bij het oude zwembad te Werve.

Allebei Italiaans en allebei heerlijk eten! Daarna naar Delft of Scheveningen/Den Haag voor de bios, daar ben je in een kwartier.

10. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Restaurant Fouquet in de Javastraat!

Deel Deze Pagina