Weer een vraagje over naar buiten gaan Ik moet straks naar het consultatiebureau en mijn man heeft de auto mee. Normaal zou ik gewoon gaan lopen (ongeveer 20 min.) maar nu twijfel ik. Het is nl best een eind ploeteren door de sneeuw voor een meisje van 2,5. Mijn man opperde dat ik ook de slee mee kan nemen zodat ze ook kan zitten. Lijkt me persoonlijk heel onhandig, een kinderwagen duwen en een slee trekken. Wie doet dat wel eens? En hoe gaat dat? Ik denk dat ik het maar gewoon even moet proberen en als het niet gaat gewoon terug naar huis gaan. Maar ideaal is het niet
pff, dat lijkt mij idd een onderneming. Het zal ook wel een eind lopen zijn, heb je geen plankje of zitje achter de wagen??? Al zal het voor jou al zwaar genoeg zijn. Ik kom net terug van een wandeling met een kinderwagen en ik ben kapot. Is er niemand die jullie even kan brengen toevallig??
Nou ligt eraan waar je woont en hoeveel sneeuw er ligt! Hier ligt zo'n 25-30cm en vrijdag vond ik het al een hele ondernemen met alleen de kinderwagen, nog niet eens met een slee erbij was het al amper te duwen (bedankt voor iedereen die zijn stoep niet veegt ) en op de weg is véél te gevaarlijk met al die glijdende auto's. Is er niemand die even op 1 van je 2 kindjes kan passen?
Hier is er ook geen doorkomen aan met een kinderwagen... Ik ga nu dus alleen op pad met slee (en inderdaad: bedankt voor iedereen die zijn stoep niet veest ). Ik zou een lift zoeken of anders de afspraak afbellen...
ik ben vanochtend naar t CB gewandelt maar het was echt een gedoe hoor, die kinderwagen door de sneeuw. Ik was pas de 2e die op kwam dagen vandaag (van de 8 afspraken) zei de arts. De rest was gewoon niet gekomen of had afgebelt.
Zit hier met hetzelfde probleem en 20 cm sneeuw!! Ga de gok nemen met de buggy ( grote wielen) en dikke wandelschoenen aan. Beenspiertjes trainen denk ik dan maar Succes allemaal tijdens dit, weliswaar sfeervolle, maar onhandige weer
Ik vroeg me dus ook af of je er met de kinderwagen (Bugaboo) doorkomt of alleen met de slee? Hier ligt ook nog gemiddeld zo'n 15 á 20 cm
Ik kwam er ook amper doorheen met de wandelwagen (MC Mura), maarja de hond vond het geweldig en mijn spiertjes konden ook wel wat training gebruiken.. Met kinderwagen en slee zou hier geen doen zijn, op de wandel en fietspaden is hier geen sneeuw weggeschoven en dus ook niet gestrooid..
Nou, ben net terug. Ik heb het er maar op gewaagt zonder slee. Dochterlief moest dus lopen. We zijn ruim op tijd weg gegaan zodat we rustig konden lopen en ze lekker in de sneeuw kon spelen. Het ging echt supergoed!! Ze heeft het erg naar haar zin gehad in de sneeuw (al met al zijn we 2,5 uur weg geweest, incl. het consultatiebureau!) Met de slee had inderdaad geen doen geweest, alleen de kinderwagen was al een bezoeking Ik heb wel een draagdoek maar dat durfde ik helemaal niet aan. Ik was bang dat ik zou vallen terwijl ik de slee aan het trekken was.
Hier ligt ook zo'n 20-30 cm. sneeuw. Met de wandelwagen kom je er al bijna niet door en zeker niet met zo'n meerijplankje er aan. Volgens mij blijven die wieltjes helemaal steken, dat doen de wielen van de wagen nl. al. Een slee en een wandelwagen lijkt mij niet zo handig maar ik heb wel al mensen gezien die dat deden. Maar dan moeten de stoepjes juist niet geveegd zijn want dan blijft je slee hangen.