Uit eten met kennissen. Geen zin!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ja het zijn soms wel interessante onderwerpen waar ze het over hebben, maar ze kunnen er zo in opgaan! Dan denk ik echt alsjeblieft hou op.

Ik snap ook niet dat dit moet hahaha, manlief heeft namelijk ook best wel vaak gala oid en dan zegt ie ook altijd je mag wel lekker thuisblijven hoor. Nu word ik gewoon gedwongen om mee te gaan, heb gewoon geen keus!

Voordat ik wegga trek ik een fles wijn open en neem 2 glazen meer heb ik niet nodig ;) en dan maar hopen dat jij me gaat komen redden :p

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Nou 2 night is the night. En heb door het nieuws van ons buurmeisje al helemaal geen zit. Ben er zo naar van.
    Maarja afzeggen kan niet meer ze hebben al bioscoopkaartjes gehaald.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Kan me voorstellen dat je ff helemaal geen zin hebt om weg te gaan nu....
    Maar probeer er het beste van te maken (met een flesje wijn moet dat wel lukken toch)

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Joh, je denk ze gewoon weg, gewoon doen alsof je met zn tweetjes bent:D succes

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    oeh sorry had niet alles gelezen...
    Misschien wel goed, even wat afleiding... Misschien kan je het globaal uitleggen waarom je misschien wat uit je huum bent?

6. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Meid, ik ben benieuwd hoe je het hebt gehad!! haha.
    Ik kon je niet komen redden..:(
    Ben benieuwd..

7. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    En en en? Viel het mee?

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik heb het doorstaan!
    Tijdens het eten hebben ze het natuurlijk weer veel over patiënten en dergelijke gehad, niet echt leuk want tja daar kan ik niet over mee praten. Heb wel geprobeerd andere gespreksonderwerpen te beginnen, maar dat hielp niet echt :(.

Gelukkig duurde de film 2,5 uur konden ze niks zeggen :D.
    Daarna wouden ze nog naar een café, dus maar even mee gegaan en 2 wijntjes gedronken. Gelukkig konden ze toen over iets anders praten.

Het erge is, is dat ze een weekend weg willen plannen met ons een ander stel en nog 2 mannen.
    Nou gezellig hoor! Heb al gezegd dat ik op zich wel mee wil, maar dat de kinderen dan ook mee gaan! Het ander stel is namelijk wel leuk.

9. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Gelukkig dat het meeviel.
    Sterkte trouwens vandaag als je naar je buren gaat :(
    Lijkt me vreselijk moeilijk :(

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Thanks monkeylove ik weet niet wat ik tegen ze moet zeggen, maar denk dat het voor hun al wel voldoende is om te weten dat we aan ze denken en er voor ze zijn.

Deel Deze Pagina