Met 9 maanden? Ben van de week bij het cb geweest en is 9590 gram en 75 cm,best flink denk ik...ben benieuwd hoe jullie kleine meid rond die leeftijd is of was! Groetjes,
ik moet volgende week weer heen maar vorige maand toen was ze al zwaarder dan sophie hoor.. ik heb ook een stevige meid
Justin is nu 9 en n halve maand en vandaag gemeten en gewogen. 72.5 cm en 8650 gr. Jij hebt n lange meid dan idd!
Geen idee eigenlijk. Jarissa was met 7,5 maanden 8,5 kilo en 70cm. Inmiddels heeft ze maatje 80 aan. Wij gaan pas met 11 maanden weer naar het cb.
hihi Wij hebben een lange! Wel geen meid, maar als ik het zo lees.. Tijn was met 6 maanden 71 cm en 8 kilo! Zie dat sommige kindjes dat niet een smet 8 maanden zijn! hahahahaha Maar Tijn is niet dik, hij is gewoon heel lang, mag zelfs nog meer wegen! kus miek
Ik mag as maandag weer heen, laat het je daarna weten. Ik weet wel dat Misha ook erg lang is, lengtelijn loopt langs het bovenste randje van de curve...
Ik heb een echt klein draakje. Ze was met 9 maanden volgens mij 67 cm en nog geen 7 kilo. Met een jaar was ze 70 cm en 7620 gram. Echt een klein opdondertje dus, hihi.
Met 9 maanden was Ivana 75 cm en 9700 gram. Ivana was op 29 Nov 10 en een halve kilo, (dit was de datum dat ze voor de tweede keer opgenomen was in het ziekenhuis voor een nierbekontsteking) en op 7 dec was ze ontslagen en woog ze 9690. En nu ben ik heel benieuwd hoe zwaar ze is!
ik moet woensdag weer ben heel benieuwd met 8 maanden vonden ze haar te licht toen was ze 70,5 cm en 7510 gram.