Ja hier was dat dus op een gegeven moment standaard, mevrouw kwam dag en nacht om het uur, geloof me.. dan probeer je echt wel te rekken. Slecht he?
Ik heb nogmaals geen ervaring met flesvoeding, maar heb wel gelezen dat je de voeding in meer water zou kunnen oplossen, zodat ze niet meer dan voorgeschreven (wat klinkt dat raar) binnen kunnen krijgen. Maar je weet zeker dat het niet iets anders was.... Aandacht nodig? Zuigbehoefte? Want baby's zijn ook wel weer zo dat zolang je een fles geeft ze wel blijven drinken, want tja.. er komt nou eenmaal drinken uit...
Whahahaha..... handig is dat he.... Hey, maar denk je wel aan netjes loskoppelen.. daarom zei ik dus ook al dat voorgeschreven zo raar staat.
Nee echt, dat wist ik niet?! Ik kom eigenlijk van een andere planeet...Tjeeesus Christ...dan zou je een fles ook kunnen verdunnen hoor, of een kleiner flesje maken? Jaaa dat kan oook hoor, wist je zeker niet?! Tycho krijgt 's nachts ook zo nu en dan een flesje en dat is omdat hij dorst heeft. Water moet hij niet dus maak ik een flesje met een beetje melkpoeder erin.
nee maar vind het een beetje vreemd overkomen, niemand laat een kind janken als het honger heeft lijkt me.. maar een beetje bijsturen kan best wel. Denk niet dat we alles zo zwart-wit moeten zien of te letterlijk moeten nemen.
Teveel water erbij in iedere fles mag niet vanwege ontlasting, dat word aangeraden als een baby niet kan poepen. Mijn dochter is dysmatuur geboren en wilde echt alleen maar eten, nu na anderhalf jaar eet ze nog super goed en ook al is madam ziek, dat gaat gewoon door. Ze geeft haar grenzen nu gelukkig ook wel aan hoor, wanneer ze genoeg heeft zegt ze ook klaar maar er zijn tijden geweest dat ze alleen maar wilde eten en juist met flesvoeding is dat heel erg slecht en ze zat al op omneo in haar babymaanden en ook nog johannesbroodpitmeel wat het ook nog dikker maakt. Sommige baby's kennen hun grenzen nog niet en er zijn niet voor niets hoeveelheden die worden aangeboden en als je merkt dat je daar vaak ver overheen gaat dan ga je 'rekken' en dat was door middel van lekker zingen en wandelen in mijn armen en ik was vaak blij als ik het een half uurtje kon rekken dus rekte het dan echt niet op de minuut af.
Zeker omdat je s'ochtends wil uitslapen? Oooh slecht hoor Let op dit was sarcastisch, val me niet aan
Ik zeg niet dat het slecht is kan het me ook wel voorstellen hoor, maar dan zou ik gewoon mindere flesjes geven of verdunnen. Of een speen geven want dan zal er wel zuigbehoefte zijn, maar dat zal je vast allemaal wel geprobeerd hebben.
Lijkt je... ja... lijkt mij ook... maar helaas.... er zijn wel ouders die daar anders overdenken. En natuurlijk meteen handig.. want is goed voor de longetjes, wordt kindje meteen hard van, moet maar leren niet zo gierig te zijn, etc, etc. Helaas, raar, maar waar.
Hihi jaa uitlsapen...hoe doe je dat ook alweer? 9.00 is voor mij uitslapen en langer kan ik ook niet!
Ik gaf bv, uiteindelijk bleek er inderdaad wel iets anders aan de hand te zijn (kma) nadat iedereen zei dat er niks met dr aan de hand was.. was ook erg onzeker en wist niet wat normaal was.. uiteindelijk is het goedgekomen hoor .
Oh ja.. toch ff serieus.. sorry hoor. Maar iemand had het ergens over maaltijden overslaan bij laat opstaan. Nee, hoor. Mijn dochter dronk gewoon haar ontbijtje rond een uur of 6 en viel dan zelf weer als blok in slaap .