Uit eten met kleine?!

Discussie in 'De lounge' gestart door chani13, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

vind ik ook! jayla krijgt 3 keer per dag eten onbijt, lunch en diner tussendoor soms n koekje of iets kleins maar sowieso na 2 uur krijgt ze van mij helemaal niets meer te eten tot 5 uur (avondeten) maar ze begint ook weleens om 4 uur al te jammeren dat ze honger heeft nou dan rek ik het ook tot 5 uur lijkt me meer dan normaal toch?? en zolang ikhaar dan bezig hou met spelen e.d. is er niets aan de hand hoor... snap niet waarom je niet af en toe mag rekken moeten het dan van die padjes worden die zich niet eens op kunnen trekken zonder n schouder uit de kom te krijgen omdat ze te dik zijn?? sorry maar n vriendin van me geeft haar kind ook eten wanneer ze wil ja dat kind is n jaar en kan niet eens rollen!!!! laatst had ze het eindelijk geleerd toen bleek de schouder uit de kom! gewoon superzielig

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Nee, ik zeg alleen hoe sommige mensen erover denken.

Ik heb dat niet uit je berichten gehaald, je kunt gerust ademhalen. 8)

3. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Adem in.........adem uit.

Hoop dat jij nu wel beter begrijpt wat ik met mijn bericht bedoelde over te gortig en rekken.

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Als ik zelf honger krijg om 4 uur ipv 5 uur, ga ik gewoon eten, en dan sla ik 5 uur over. Wordt je toch geen pad van? Waarom zou je kindje dat dan wel worden?

5. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

nee dan krijgt ze om 8 uur weer honger dus dan wil ze weer eten :( wordt n lekker ritme dan! en daarbij is het eten om 4 uur nog niet klaar :D dus dan moet ik zeker voor miss jay apart koken :p nee dacht het niet gewoon met de pot meeeten haha

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Zo denk ik ook..
    Ze kan dan om 4 uur een droog toastje krijgen, maar we eten gewoon gezamelijk wanneer papa thuis is en het eten klaar is. Zal ze vast niet slechter van worden.

7. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    als ik jayla eerder dan 5 uur eten geef dan wordt ze s'avonds gegarandeert rond n n uur of 9 wakker dat ze wil eten dat is toch niet de bedoeling dan?

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Hier net zo, als ik denk dat ze echt om 4 uur honger heeft krijg ze een paar komkommertjes om te stillen maar vaak is het gewoon lekkere trek

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ligt ze nog niet op bed dan om 8:00... :p Maar verder duidelijk.

10. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier geen tussendoortje meer na half 4 en dan is de overbrugging tot half 6 een stuk makkelijker en soms zijn er dagen dat ze om half 5 erge trek heeft naja dan toch een komkommertje en eten we een half uurtje later dus om 18:00.

ja ja ik ga weleens over mijn grenzen heen WHEEELP.

Maar jij kent je dochter het beste dus doen wat voor jou het beste voelt en wat beter is voor je dochter en zolang je het nog met spelen kunt rekken is het geen erge trek want bij echt erge trek is spelen ook geen optie!

11. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

nee absoluut niet! maar het rare is als ik jayla na 2 uur nog n droog koekje of toastje geef hoeft ze geen avondeten meer! dus hier na 2 uur nog geen half koekje meer :D en dat werkt prima!

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Droog toastje of drinken is wt ik met mijn dochter doe. Maar goed komt bijna nooit voor. En ze is al twee. Als ze om 17:30 ziet dat ik nog niet ben begonnen met koken trekt ze me naar de keuken en zegt ze mama eten koken.. hihi.
    Wachten tot papa thuis is... liever niet. Maar ja hij's pas om 20:00 thuis.. tegen die tijd ben ik zelf al tegen de vlakte gegaan als ik moet wachten ;).

13. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krijg trouwens lekkertrek van deze topic maar o'nee het is nog geen tijd voor.

14. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha leuk dametje heb je zo te lezen.

15. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Is ze ook. Sinds deze week wil ze zelfs helpen eten koken... hahaha....

Maar ik ga ervan door... werk tot 13:00, dus ik kan weer lekker naar haar toe. Leuk geklept te hebben hier.

16. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow wat gezellig zeg! Kan niet wachten tot mijn dochter een beetje die leeftijd gaat krijgen.
    Fijne middag:)

17. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

ik dacht het van wel he!:D want deze mama vind s'avonds haar rust belangrijker dan s'morgens :p

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    female ik heb je even een pb gestuurd hoor!

19. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Hahaha! Nou ja, werken....?! Ik zit ook op mijn werk, maar komt bijzonder weinig uit mijn handen, hoor! Zeker als ik zoals nu alleen zit en er zulke leuke discussies gaande zijn hier :D

20. Skye

Skye Niet meer actief

Oh goed, die hele discussie is weer voorbij gekomen?? Wel of niet borstvoeding, wel of niet op verzoek!

Ik heb mijn meisje vanaf het begin flesvoeding gegeven en dat elke 3 uur! En idd gewoon lekker een schema aanhouden, want met fv moet je dat wel doen! Anders krijg je een kind dat met 1 jaar al 20 kg weegt! Beetje triest dat mensen hier elkaar weer gaan aanvallen op de manier van voeden en schema's ed. Als jij voedt op verzoek, dan is dat helemaal prima, maar een schema is toch ook goed! Net wat je zelf prettig vind.

Deel Deze Pagina