Help!! Mijn dochter heeft dit konijn als kraamcadeau gekregen van een oom uit frankrijk. Het is in Nederland niet te krijgen.. heeft iemand dit konijn en wil mij helpen? Het konijn van mn dochter heeft na zes jaar zoveel slijtplekjes dat hij het niet lang meer houdt.. en ze kan echt niet zonder!! Ik heb al allerlei alternatieven geprobeerd, maar ik wil heel graag PRECIES deze of met n blauw kraagje.. Wie kan me helpen? Bedankt alvast!! Bekijk bijlage 378865 Bekijk bijlage 378866
Kun je het merk niet mailen met de vraag of ze het nog hebben? Mijn zoon zijn reserve knuffel komt uit Duitsland, wel meer vz kosten als het konijn zelf maar goed t was me het waard!
Waarom bestel hem niet uit Frankrijk? Voor een paar euro meer verzendkosten is dat vaak best mogelijk...
Dit model wordt niet meer gemaakt.. de nieuwe is net anders.. en ik ben echt slecht in Frans, daarbij zijn die daar te koop zijn wel heel duur. Dan wordt het een knuffel van dertig euro
Als je een adres voor me hebt, dan wil ik best voor je langsgaan en hem naar je opsturen (voor het geval de winkel geen webshop heeft)
Dat is wel heel erg lief van je! Ik heb geen adres want alles wat ik kan vinden zijn webshops of ebay. Maar mocht je m ergens tegen komen in n babywinkel...
doudou et compagnie plat lapin rose col blanc Deze lijkt er wel erg op en ook niet megaduur... Ik wil best een telefoontje plegen naar een webshop om te vragen of ze hem naar NL kunnen sturen voor je?
Je zegt dat het een oud model is, ik hoop dan dat ze nog hebben in winkels. Nou ja, wie weet Ik ben morgen vrij en ga boodschappen doen, als ik babywinkels tegenkom dan zal ik even een kijkje nemen voor je.. Heb je een merknaam/precieze kernmerken voor me?
Oh dat zou fantastisch zijn!! Als idd het verzenden niet al te duur is Dankjewel!! Maar begrijp ik het goed dat dit een tweedehandse is? Als hij nieuw is, zou je dan willen vragen of ze er twee hebben..? Shampoo, het enige wat ik weet is het merk, Doudou et Compagnie. Maar hopelijk is het al niet meer nodig
Uit welke winkel komt die? Ik kom eind van deze week in NL dus kan hem eventueel hier ergens oppikken voor je!
Ik heb echt geen idee waar hij hem toen gekocht heeft.. ik had t hem gevraagd maar hij zei dat ze ze daar niet meer hadden... Toch bedankt! Wat een lieve reacties zeg!
Ik vind het wel bij dit passen Peluches - Produits - Noukie's maar helaas zitten die hier niet in de buurt
Doudou Eponge Lapin Bleu 30 cm Doudou et Compagnie Doudou lapin Tatoo rose - Doudou et Compagnie - jouets des bois Versturen beide naar NL!
Ik heb er 1,moet m wel even zoeken tussen al het speelgoed.Hoop echt dat ik m nog heb,want soms pak ik knuffels bij het opruimen en gooi ze weg.Morgen ga ik gelijk voor je kijken,beloofd.
Deze zijn het dus allebei nét niet.. dit is de nieuwe versie. Die op zich wel goed zouden zijn maar kosten dus excl verzenden al 25 euro... Moedervan6 als het echt dezelfde is zou dat fantastisch zijn!
Ik zie dat er bij het kraagje net een friemel meer zit bij het orgineel. Maar of dat het grote probleem is? Ik ken je kindje niet maar het valt te proberen! Hoop dat (ben haar naam even kwijt) er nog een heeft voor je. Successs