uit eten omgeving gelredome?

Discussie in 'De lounge' gestart door mirell, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

arnhem zelf kan heel druk zijn op die avonden je kan ook uitwijken naar elst bij de vereniging bijvoorbeeld.

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    sorry hoor ik ben echt een weetnietje in arnhem en al helemaal met concerten
    maar als we rond 4 uur gaan eten is het toch nog niet mega druk overal?
    of vergis ik mij nu heel erg

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    maar onze bedoeling is smiddags auto parkeren rond 3 uur op gelredome we hebben al parkeerkaarten voor op het vipparkeren
    en dan rond 4 uur eten nog wat nadrinken
    dan rond half 7 in gelredome zijn en om 8 uur begint Doemaar

joh ik ben 1 keer eerder in gelredome geweest en toen hadden we een v/d valk hotel
    nu rijden we gewoon terug naar huis snachts

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Nou, als t een druk bezocht concert is zullen er meerdere t zelfde denken vrees ik. En dan kan t best druk zijn.

Maar er worden vast extra bussen ingezet, dus zeker voor de terugweg nar t gelredome misschien ff proppen. Maar hoogstens twee à drie minuutjes. Met mooi weer best te lopen trouwens.

5. NoLu

NoLu Niet meer actief

eetcafe twins! Net vernieuwd en t is daar zo heerlijk!!!!!

3 gangen menu voor 19,95.

Dit is mijn favo restaurant

6. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Als je jullie auto al bij het gelredome zet kan je inderdaad prima de bus richting het centrum pakken. Lijn 7 voor het stadion, duurt 5 minuten. Terug zal het uiteraard wat drukker zijn, maar zal ook prima te doen zijn.

Het Gelredome dient ook als voetbalstadion en daar gaan dus meerdere malen per maand veel mensen heen. Je stapt 1 halte voor centraal station uit. Op de terugweg kan je hier ook weer de bus pakken, of je pakt een rechtstreekse bus va centraal station.

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik denk dat dat je rond die tijd nog prima rustig kan eten. Meeste mensen gaan toch echt wat later denk ik.

8. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

30 jan 2007
    431
    0
    0
    Er gaan ook pendelbussen, heb je geen ov-chip voor nodig maar koop je contant een retourtje. Dan stap je op de parkeerplaats van Gelredome in en terug ook weer uit. Weet je ook zeker dat je de goede bus hebt.
    Donatello's is absoluut een aanrader en niet duur. Gaat volgens mij alleen pas om 17 u open maar als je aangeeft dat je naar Gelredome gaat houden ze daar prima rekening mee. Op de Korenmarkt is het op zulke dagen mega-druk.

9. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    meiden ik heb genoeg eethuisjes en tips gekregen
    super allemaal

bedankt vanavond ga ik op mijn gemak even alles bekijken op het net

10. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

la luna, tapa´s in Arnhem centrum. Echt heerlijk. mogen ze me snachts voor wakker maken. :D

Voor een snelle lekkere hap is de commanderie ook prima.

11. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Inderdaad de wok Elderveld! Super dichtbij!
    Hou er rekening mee dat namelijk de meeste mensen op de korenmarkt zullen gaan eten dit soort avonden! (heb jaren lang in het centrum gewerkt is echt super druk overal!)
    Of in Elden (rijden ook pendelbussen vandaan, circa 5 min rijden) zit een pizzeria!
    en anders toch de stad in maar dan zou ik nu al reserveren als ik jou was! ppssst amigos's in heerlijk! Twins ook goed te doen! (tip niet naar Roses aan de rijnkade gaan! ziet er super leuk uit , eten erg slecht ) en uiteraard Donatellos!, heerlijke pizza's en erg goedkoop!
    veel plezier!! (moet lukken in ons mooie stadion ;):D)

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    ik heb een tafel om 4 uur gereseveert bij the twins
    dus iedereen bedankt

13. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Veel plezier!!

14. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    dankjewel

15. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik weet niet of het al gezegd is.. La puerta! Tapas of onbeperkt spareribs met overheerlijke patatas bravas en salade! Wat de tapas kosten ligt aan jezelf.. De spareribs zijn onbeperkt 14 euro pp.

Ik zie dat je al hebt gereserveerd haha, misschien voor een andere keer dan.
    Have fun:)

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    en genoten?

Deel Deze Pagina