buikgriep of wat anders?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door sweetchocolate, 10 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

hallo dames,

Ik ben morgen 36 weken. Uk is volledig ingedaald. Ligt wel languit in mijn buik.

Vanavond was ik aan het koken toen ik mij opeens misselijk begon te voelen. En ook echt moest gaan zitten. Natuurlijk gaan hap door mijn keel gekregen. Vriend gaf 1 paracetamol. Ik breek altijd eerst paracetamol in tweeën. Slik wel beide helften. Na eerste helft ging het al direct fout. Hollen naar wasbak en direct kwam alles eruit. Zelfs tot er gal kwam. Bah nu weet ik weer wat misselijk zijn en kotsen is!

Heb, net als gisteravond, nu weer iedere keer last van pijnlijke harde buiken en steken/krampen in onderbuik.

Een vriendin belde op n.a.v dat ik even niet reageerde op smsje. Even grappig onderonsje tussen ons. Zat ondertussen op internet op telefoon en dan hoor ik niet of er een smsje is binnengekomen. Ze vertelde wel dat er buikgriep heerst. Maar ben tot nu toe niet aan de dunne. Plus dan kan ik ook niet de krampen/steken die komen en gaan verklaren.

Is dit buikgriep of kan ik binnenkort Uk in mijn armen sluiten?

Groetjes

2. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik heb aan het begin en in de loop van de bevalling ook alles aan alle kanten er uit lopen gooien...
    .. dus zou kunnen

Deel Deze Pagina