Hoi waar wanneer? en lijkt me leuk gezellig maar ik kom wel uit Zeeland. Is te ver zeker? ik hoor het nog wel jennie72
Onwijs leuk idee ik ben van de partij! Woon zelf in Vlaardingen naast rotterdam. Leiden is zeker in de buurt. Heb er nog op school gezeten en gewoont Heb tot mijn 24ste namelijk op Wassenaar gewoond
Waarom wonen jullie allemaal zo ver weg Was eigenlijk meer de bedoeling om zeg maar af te spreken in mn eigen buurt. En uiteraard kunnen jullie dat evt ook gewoon bij jullie in de buurt. Maar om er nu heel ver voor te gaan rijden is niet echt handig denk ik. Zijn er planners in de zaal?
Ik reis wel hoor, en iedereen die met mij in de auto mewilt is van harte welkom (max. 3 meiden aub, anders wordt het zo'n kippenhok ), ik kom uit omgeving r'dam, ik rij wel nar Den Helder / Zwolle / Maastricht / Assen, maakt mij niet uit hoor! Ohja, ik rij op kosten van de baas
Ik had zelf eigenlijk niet in gedachten om (te ver) te rijden, dus voor mij zou dat dus inhouden om af te spreken met leden hier uit de buurt. Het handigste lijkt mij om evt een lijstje te maken en dan uiteindelijk, met misschien nog een paar meiden die als planner willen fungeren, een lijstje te maken per regio wie wat waar en hoe. In eerste instantie wil ik me dus wel opwerpen om de eerste lijst te maken, dus bij deze: opgeven voor een etentje kan bij mij. Graag het volgende mailen via een priveberichtje hier op het forum: Je nickname, naam, emailadres, woonplaats en voorkeur voor type eten en bedrag. Tips/voorkeuren mbt het restaurant zijn welkom! Bij genoeg deelnamers kan ik dan evt iets regelen. Meiden die zich evt beschikbaar willen stellen om eea te plannen voor het etentje in hun regio mail me ook ff! Thnx! Groetjes Linda
Wat leuk dat een groot deel van jullie zo positief over mijn idee is! Dit onderwerp wordt daarom gesloten door Natasja en ik maak een nieuw onderwerp aan in De Lounge met als titel "Aanmelden voor het forumleden-etentje" met de info over "hoe je aan te melden". Groetjes Linda