Hallootjes, Wij zijn op zoek naar een vlotte maar wel nederlandse jongensnaam, wie heeft er suggeties ?
Levy ? wordt afgekort door iedereen (of tenminste afgekort) als Leef Mijn man noemde ze vroeger altijd leef (vraag me, en hem ook niet waarom) maar toen we dus zwanger waren hadden we het wel eens over een jongetje en dat het een kleine leef zou worden, dus tja die naam hadden we al snel Levy dus... en de kleine meid noemde we Demi succes met het zoeken naar een leuke jongensnaam...
Ik vind Frank een hele leuke naam, maarja, mn ventje heet al zo, dus dat gaat hem bij ons niet worden....
ohh dames, wat een leuke namen weten jullie op te noemen, er zitten er wel een paar bij die al niet kunnen, omdat we nogal ehh vruchtbare vrienden hebben hahaha. maar ben benieuwd welke namen er nog bijkomen...
Wij zitten te denken aan Jayden Doriano.... Maja dat weten we nog niet zeker ghehehehe Ken nog alle kanten op
ik ga ook even met een paar namen gooien, Jeroen, Thijs, Martijn, Martin, Erwin, Edwin, Tom, Dennis, Maikel, Lars, Richard, Jermo, Koen, Michel, Erik, Maarten, Daan, Sam, Sem, Mario, Nick, Bert, Marc, Vincent, Jasper, Casper, Henri. Jeroen was mijn favoriet, maar mijn man vind het niets. Nu is Vincent mijn favoriet, maarja eerst maar eens zwanger worden he...
Lars heet mijn vriend maar vind het een leuke naam.En we hebben al 2 jongensnamen nl Cas en Tijs zonder de h.Of Ties..