Uit gerekend 20-30 juni 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door troetjuh, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Ja hadden wij ook gedaan! T-shirt met 'Ik word grote broer' en bij m'n zus duurde het ook even voordat het kwartje viel hahaha

2. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! Deze morgen een zwangerschapstest gedaan (1 dag voor NOD) en ik ben zwanger!!!!!:D:D:D

Heb het eens berekend en de bevalling zou voor 27 juni 2015 zijn:)
    Ik kan het gewoon nog niet vatten!!!!:D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      37,1 KB
      Weergaven:
      41
  3. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Leuk van harte allemaal :)

4. Mosine

Mosine Lid

24 mrt 2013
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Iedereen van harte gefeliciteerd met dit wonder!
    Op zondag28 juni ben ik uitgerekend van ons eerste kindje. Het is de perfecte datum aangezien mijn man in het onderwijs werkt en op vrijdag 3 juli zomervakantie krijgt. Dan zijn we als gezinnetje de eerste 6 weken samen! Daar kan ik nu al naar uit kijken :D.

Gaat er hier iemand moeders voor moeders doen?

5. Skita

Skita Lid

25 jun 2014
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd.... Wel lekker dat je man dan lang vakantie heeft....

Ik ga wel voor moeders voor moeders, ik heb namelijk zelf een ivf behandeling gehad en ik wil zoveel mogelijk helpen om andere vrouwen de zelfde kans als mij te geven.... a.s. vrijdag komt de dame bij ons langs.

6. Tukker27

Tukker27 Lid

6 aug 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd dames!! Super leuk!!!

Ik ga niet met moeders voor moeders mee doen. Mijn toiletbezoeken zijn erg problematisch waardoor de belasting voor mij heel zwaar wordt. Heel veel respect voor de dames die het wel doen!!

Iedereen een lekker weekend gehad? Het zit er namelijk al weer bijna op....

7. MamaEve

MamaEve Lid

20 okt 2014
    5
    0
    0
    Blij!!!
    Test 1, 2, 3 en daarna toch ook nog nr 4 zeggen allemaal Zwanger!

Het is onze eerste zwangerschap/kindje dus vindt het echt super spannend! Volgens de app zou ik 22 juni zijn uitgerekend.
    Vrijdag de VK gebeld en mag 12 nov pas terecht. Vind het wel lang voordat je een beetje zekerheid krijgt of het allemaal goed is. Al heb ik er wel een positief gevoel bij dus ik moet vertrouwen hebben zegt mijn man.

Gefeliciteerd ook allemaal!

8. Tukker27

Tukker27 Lid

6 aug 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!! super spannend allemaal ja!! Ik ga vanmiddag de verloskundige ook maar eens bellen

9. Skita

Skita Lid

25 jun 2014
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is ook spannend mamaeve en het duurt verschrikkelijk lang, maar eerder kunnen ze niet veel zien volgens mij.... Ik heb geluk dat ik 6 november mijn eerste echo heb bij de gyn.... Maar dat is omdat ik een ivf behandeling heb gehad. Maar zelfs 6 nov duurt lang

10. Tukker27

Tukker27 Lid

6 aug 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    13 november hebben wij de intake bij de VK. Daar zat de vorige keer nog geen echo bij... die zal nog wel 4 weken later zijn....
    En het is allemaal zo spannend!!

Hebben jullie het al mensen in de omgeving vertelt?

11. MamaEve

MamaEve Lid

20 okt 2014
    5
    0
    0
    Skita spannend hoor zkr als je al zo'n traject achter de rug hebt!

Tukker27 Wij hebben het inmiddels aan onze ouders en broers vertelt. En verder aan een goede vriendin die ook zwanger is :D Jullie?

12. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ik heb 18 november pas eerste echo pff
    Vanmorgen me bloeduitslag van hcg gehad
    Deze was met 4,5 week 970 erg mooi dus :)

Hebben jullie dat ook laten testen?
    Ik hen nog steeds niet veel kwaaltjes...
    Ben nu alleen niet erg lekker last van me keel :(

13. Skita

Skita Lid

25 jun 2014
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamaeve wij hebben 1 ivf behandeling gehad en hebben nu een prachtige dochter, deze keer gebruiken we weer een ingevroren embryo en hoefde ik maar 1 spuit om de eisprong op te wekken dus deze laatste behandeling valt nog wel mee gelukkig.

Wij hebben het verteld aan (schoon)ouders zussen en zwager.

14. MamaEve

MamaEve Lid

20 okt 2014
    5
    0
    0
    Ohw fijn Skita dat het dan zo is meegevallen! Op naar een gezond kind!

Troetjuh ik ook nog weinig klachten behalve soms wat lichte pijn in de onderbuik. En mn borsten zijn iets gevoelig meer niet. Dat maakt de onzekerheid soms nog erger omdat ik zo weinig merk. Aan de andere kant mogen we eigenlijk niet klagen niet?!

15. mamavan Thijs

mamavan Thijs Actief lid

31 aug 2009
    120
    0
    0
    hoi allemaal,

Gefeliciteerd allemaal! ik wil me ook graag bij jullie aansluiten.
    Ik ben nu vijf weken en 2 dagen zwanger :) uitgerekend 20 juni dacht ik... nog allemaal ff spannend tot eerste echo.

Dit is ons derde kindje, we hebben al twee zoontjes van vijf en 2 jaar oud :) nu zwanger geworden in tweede ronde na verwijderen spiraal :)

Qua symptomen, deze keer veel meer last. Al voor NOD, duizelig gedurende de hele dag, flinke baarmoederkrampen en misselijk en sterke geur. Daardoor al 4 dagen voor NOD getest en deze was licht positief :)

Deze klachten nu eigenlijk nog af en aan en erg moe en gevoelige grotere borsten.
    En oh ja puistjes :(, meer plassen en veel zin in chocolade!!!! MMmmm

Mijn buik is al aardig opgezet, zijn de darmen weet ik :)
    Hebben jullie dit ook? Bij eerste pas bij 17 weken ofzo zichtbaar, bij tweede al met 8 weken! Nu zie je t ook al bijna!
    Mijn moeder is een twee-eiige tweeling, dus zou evt. ook nog kunnen maar dat denk ik niet :)

over geen symptomen geen zorgen hoor, bij mijn eerste ook eerste periode weinig klachten gehad :)

16. mamavan Thijs

mamavan Thijs Actief lid

31 aug 2009
    120
    0
    0
    oeps ik ben wel erg enthousiast bezig geweest met smilies haha

17. mamavanmenm

mamavanmenm Actief lid

3 feb 2013
    176
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,
    Ik wil me ook graag voorzichtig aanmelden.
    Ik ben mama van 3 kindjes en dit wordt nummer 4. De jongste is 10 maanden en we hebben bewust gekozen om de volgende lekker kort op de laatste te hebben!
    Ik heb gisteren een heel dun streepje gehad en ga morgenochtend met ochtendurine testen.
    Voor de laatste ook een ma gehad dus durf nog niet te hard te juichen!
    Liefs mama van m, m en t

18. demi84

demi84 Actief lid

12 mei 2014
    245
    0
    0
    Hallo allemaal. Mag ik me ook aanmelden? Ik ben op 20 juni uitgerekend van onze 2e spruit. Eerste zoon is bijna 17 maanden. Eerste echo op 5 november. Spannend! Ben wel erg zenuwachtig, want heb in april en juni een miskraam gehad. Dus ben ook voorzichtig met vertellen. Probeer er wel van te genieten. Qua kwaaltjes lekker moe en een giga opgezette buik (darmen). Valt mee! ��

19. mamavan Thijs

mamavan Thijs Actief lid

31 aug 2009
    120
    0
    0
    gefeliciteerd mamavanmenm!
    Heel veel succes morgenvroeg, ik duim voor een goede streep voor je :)
    Snap gezien je ma dat dit een spannende periode voor je is. Hoop voor je dat alles goed gaat deze keer.

20. mamavan Thijs

mamavan Thijs Actief lid

31 aug 2009
    120
    0
    0
    @ Demi84 jij ook gefeliciteerd! Ja snap dat je dan voorzichtig bent met vertellen, hoop ook voor jou dat alles goed zit deze keer.

Ja die opgezette darmen fijn he, heb hier vooral in de avond een dikke buik. Wil het ook nog niet vertellen, maar eerst eerste echo afwachten. Heb regelmatig flinke krampen, schijnt erbij te horen, maar vind t toch een beetje eng.

Deel Deze Pagina