Uit gerekende datums?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Giltje, Jun 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Giltje

Giltje Niet meer actief

Ik ben gister samen met mijn vriend voor de 2e keer naar de verlos kundige geweest voor een echo, alles zag er goed uit, hartje klopte goed enz

Bij de eerste echo werd er gezegd dat ik 27 januari uit gerekend was, de verlos kundige zelf die ging op de datum van mijn laatste menstruatie af of de eerste dag, uit die berekening zou ik 3 februari uitgerekend zijn, maar gister zeiden ze als het goed is ben je nu 9 weken en 5 dagen zwanger, en dan heb ik net me sig veranderd en blijk dat ik dan 10 weken en 3 dagen zwanger ben aangezien ik op 23 januari uitgerekend ben.

Ik snap het niet meer >.< hebben meerdere hier last van dat de een dit zegt en de ander zegt dat en onder tussen begrijp je er niks meer van :/

2. Danjay

Danjay Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    1,407
    1
    0
    smurfenland
    je moet gewoon de termijnecho aanhouden dat doet de vk als het goed is ook.

3. misa

misa Niet meer actief

Ik zou ook de echo aanhouden! :)

4. Giltje

Giltje Niet meer actief

dus dan zou ik idd 10 weken en 3 dagen zwanger zijn? =3

5. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    De echo aanhouden! Het kan zijn dat je eisprong op een eerdere dag viel dan gemiddeld en dan ben je dus ook langer zwanger!

Heerlijk hoor, dan ben je een week langer zwanger en dichterbij de 3 maanden grens ;)

6. Giltje

Giltje Niet meer actief

idd =D 13 juli moeten we weer langs de VK en maken we ook gelijk een afspraak voor de volgende echo. Wanneer kan je precies het geslacht zien?

7. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Dat kan vanaf de 16 weken, maar geadviseerd word te wachten tot 18-20 weken! ;)

8. misa

misa Niet meer actief

Normaal doen ze dat met zo'n 20 weken. Dan kijken ze of alles goed is en kun je het geslacht zien. Moet vaak ook een mooi moment zijn om de echo te laten doen, hoorde ik.
    Maar bij veel vrouwen kun je het ook al eerder zien (week of 17).

Ik heb het zelfs met de 12 weken echo gevraagd. Ze dacht een meisje, en klonk zeker, maar gaf maar een zekerheid van 60%. Dus dat klinkt in mijn oren als 50/50. Maar ben wel benieuwd of ze het ook goed had!

9. silly88

silly88 Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,429
    0
    0
    mijn eerste datum was 8 okt, daarna werd ie 10 en de echo erna 13 oktober. ik ben toen zelf maar de middelste datum aan gaan houden (10-10-10 :p) ik was van de week bij de VK en die zei dus dat ik de allereerste datum moet aanhouden, 8 oktober dus. maar goed hij komt toch wanneer hij komt en hij loopt ook nog eens voor dus we zien het wel in oktober, of misschien wel eerder je weet maar nooit hoe het loopt

groetjes

10. Giltje

Giltje Niet meer actief

je hebt gelijk haha 10-10-10 zou trouwens wel leuk zijn haha XD

11. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

Jul 22, 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Bij mij kwamen ze eerst op 17-12 daarna 18-12 en de laatste x 21-12 hou zelf de middenweg maar aan en de kleine komt toch wanneer het komt.

Zal wel ergens in die periode komen ....

Ze zeggen dat de termijn met de 20 weken het nauwkeurigs is en je die dan aan moet houden

12. s1986

s1986 Niet meer actief

Per echo scheelt het hier ook hoor. Ben nu 10 weken en 1 dag volgens de laatste echo. Terwijl mn banner nog op de echo van hiervoor loopt.

Share This Page