Driftige baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Anne1985, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Mijn zoontje is ontzettend driftig. Meestal vind ik het wel schattig. Wanneer hij zijn zin niet krijgt laat hij zich horen, en hoe! Maar gisteren kreeg hij een echte driftbui. En hij is nog maar 10 maanden...

Zusje pakte iets af (mag natuurlijk niet) maar mijn zoontje begon meteen moord en brand te krijsen. Hij pakte ander speelgoed en gooide dat naar haar. Ik wilde hem oppakken en hij begon van zich af schoppen en slaan. En maar krijsen. Op een gegeven moment gilde hij zo hard dat hij stopte met ademen, ik moest in zijn gezicht blazen om hem adem te laten halen. Al met al heeft de driftbui zo'n 20 minuten geduurd! :$

Ik weet niet wat me overkomt. Mijn dochter is altijd ontzettend rustig geweest en dit heb ik dus nog nooit meegemaakt. Ik maak me best wel zorgen (met in mijn achterhoofd die terror kinderen van televisie ;)) Mijn man is erg nuchter, maar hij was er dan ook niet bij.

Ik ben op zoek naar wat herkenning en misschien tips?

2. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Ik herken het wel een beetje. Hier is het als iets niet lukt of naar z'n zin gaat gaat ie 'gillen' en bijten in de spijlen van de box:D om vervolgens rood aan te lopen. Ik reageer er niet op en op een gegeven moment houdt ie ook op.

Ik snap wel dat het wat lastiger is met een broertje/zusje erbij. Ik heb verder geen tips, dan te zeggen het zal vast een fase zijn;)

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Herkenbaar maar niet zo extreem maar hij heeft dan ook geen broertje of zusje....

Hier gaat het als volgt:

Timo is druk met alles aan het ondekken en verstoppen onder het boxkleed bijv. meestal ligt hij dan op het boxkleed en krijg hij hem niet omhoog dan hoor ik hem kreunen en op zijn manier vloeken en op een gegeven moment krijsen dat het niet lukt ik reageer daar verder niet op hoor volgens mij stimuleer je het dan alleen maar.

hij heeft het bijvoorbeeld ook met de kat. Die komt af en toe een beetje dichtbij en dan wilt hij natuurlijk de kat pakken maar dat wilt de kat niet en rent dan weg hij erachtaan kruipen maar de kat gaat dan elke keer weer een stukje verder weg op een gegeven moment gaat hij gillen en boos met zen armpje op de grond slaan omdat de kat n iet komt word nog wat ;)

Deel Deze Pagina