Lola, Wat een respect naar jou toe vanuit mij! Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen. Je gaat het hartstikke goed doen, en je kindje zal de liefde krijgen die het verdiend. Het is nu moeilijk.. Maar je kunt het! Geniet lekker van je kindje in je buik! En bij tegenslag.. Denk maar aan het wondertje in je buik wat dadelijk helemaal trots is met een mama zoals jij!
Wat een zak!!! Meid je komt er wel, echt wel!! Ik had dit wel geschreven kunnen hebben want het is hier net zo verlopen. Wij zijn ook bewust zwanger geraakt, hebben samen bij h&m staan zwijmelen bij de babykleertjes en hij is zelfs meegeweest naar de verloskundige! En ineens zei hij pleeg maar een abortus dan hebben we allebei evenveel pijn en ineens was ij verdwenen. Mijn zoon is nu bijna anderhalf en zijn "vader" heeft ons met 3 maanden zwangerschap achtergelaten en nooit meer iets laten horen. En weet je! Wij redden het prima met zijn tweeën en dat gaat jou ook lukken!!!!! Heel veel geluk en een fijne zwangerschap! knuff
@mellepel naar om te horen dat het bij jou ook zo gegaan is ! Onvoorstelbaar ! Wij waren dan wel niet bij de H&M, maar bij de C&A Hij wees truitjes aan en jasjes en zijn ogen glinsterden als hij zei: 'kijk eens, leuk he?'. Het is nu 29 oktober en ik heb nog niets van hem vernomen. Ik heb mij wel wat ingelezen in bindingsangst en het gedrag wat daarbij hoort (in diverse fasen) lijkt erg op wat mij ex voor gedrag heeft laten zien. Maar goed..ik schiet er niet veel mee op natuurlijk Gelukkig ondervind ik veel steun van vrienden en collegae. En eigenlijk niemand vindt het stom dat ik het kindje wil houden. Dat voelt goed en het sterkt mijn keuze ook zeker ! Hoe ben jij er mee omgegaan toen jouw vriend jou in de steek liet? Heb je nog tips? Liefs, lola
Natuurlijk vindt niemand het 'stom' dat je je kindje wilt houden. Je klinkt als een hartstikke sterke, zelfstandige lieve vrouw. Jij hebt jouw kindje juist heel veel te bieden! Heel veel geluk met z'n tweetjes. Hopelijk kun je wel genieten van je zwangerschap, want dat is een bijzondere tijd...
jeetje zeg, wat een waardeloze zak is het toch. Het is allemaal klote nu maar ik denk dat je beter af bent zonder hem. Ik denk dat je genoeg familie en vrienden hebt die je wel steunen en blij zijn met het wondertje dat onderweg is. Probeer te genieten van deze mooie tijd.
Wow heftig hoor! En je vriendin heeft gelijk hoor, je bent beter af zonder hem! Zijn acties klinken heel erg als mijn ex, die zou het zelfde gedaan hebben....... Maar goed jij kan het heel goed alleen hoor, ik zal niet zeggen dat het makkelijk zal zijn maar je kan het zeker weten! Heel veel sterkte en ik hoop dat je een goede zwangerschap zal hebben.
Jeetje meid wat een verhaal! Ik wilde alleen even zeggen dat ik het heel knap vind hoe je hier mee omga en dat je vast een TOP moeder wordt!!!! Geniet van je zwangerschap er zijn veel mensen om je heen die je steunen. Liefs Manoe
Update: Nog niets van dhr. x vernomen. Nog steeds voel ik mijn futloos en depri. Kom er nog niet echt uit... Ik zal morgen op mijn werk wel weer een maskertje opzetten om te laten zien hoe 'sterk' ik ben. Want ik wil mij er niet door laten 'raken', maar onbewust gebeurt dat natuurlijk wel. Maar steun komt elke dag uit onverwachte hoek. Zo krijg ik al een maxi-cosi én een kinderwagen gratis van kennissen van mij. En een vriend gaat mij helpen de babykamer te verfen. Hij kent ook veel mensen dus hij gaat bij zijn vrienden weer navragen of er mensen zijn die een box, ledikantje etc over hebben. Dus in die zin vertrouw ik er wel op dat het goed komt (qua kamer en spulletjes). Het is meer het emotionele aspect wat mij dwarszit... Ook angst voor hoe het allemaal gaat lopen... Ik heb me nog nooit zo belazerd en gekwetst gevoeld... en dat kan ik maar moeilijk loslaten... maar dat komt wel (hoop ik).
Wow... Ik kan gewoon niet geloven dat er volwassen mannen zijn die zich zo puberaal kunnen gedragen.......... Bizar! Jij gaat je hartstikke goed redden, want volgens mij heb je een super-vangnet aan vrienden, familie en collega's, dus dat komt best goed. Sterkte!
Pff wat een slappe l*l zeg! Het verbaast me echt hoe vaak de kerels het af laten weten. In ieder geval aan jóu gefeliciteerd met dat kleine wondertje in je buik! Wat dat betreft ben je zeker niet alleen, het is echt zijn verlies hoor! Sterkte!!
Via marktplaats en via hier kun je al veel dingen voor een lage prijsje op de kop tikken op marktplaats is er zelfs veel gratis. Vraag dan straks ook de gratis babydozen aan, zit altijd wel wat bruikbaars tussen. Er zijn hier ook bam mama`s op het forum ( bewust alleenstaand) misschien kun je van hun ook wel tips krijgen.
Ha Lola, Het is ook neit gek om die gevoelens te worstelen. Je hebt immers van hem gehouden. Dat zet je niet zomaar uit. Des te meer respect dat je hem nu links laat liggen, want je zal in zeker niet veel aan hebben en hij zal je alleen meer pijn bezorgen. Hiernaast spelen de hormonen natuurlijk ook mee Probeer energie te putten uit de mensen om je heen die graag die energie in je willen steken. En uit je berichten te lezen zijn er genoeg mensen in je omgeving die om je geven! Sterkte en geniet van je wonder, het wordt alleen maar mooier!!
hier ook een alleenstaande mama. mijn ex is weggegaan toen ik al 6 maanden zwanger was. Hele verhaal doet er hier niet toe. ik wil alleen even meegeven: het is logiscch dat je met alle gevoelens worstelt en juist nu je zwanger bent en de hormomen is dat nog heftiger. En ja het zal allemaal zwaar worden - vooral de eerste maanden - alleen met een kindje maar ook bijzonder mooi. Weet dat je erin groeit, er aan zal wennen en dat ook je emoties uiteindelijk wel weer tot rust zullen komen maar dat dit tijd nodig heeft en je jezelf dit ook moet gunnen. ga genieten van je zwangerschap en straks van je kleine en wees sterk voor jullie beiden... dat lukt je vast !! en zoals eerder al gezegd.... idd is hij uiteindelijk de verliezer. ik zie dat ook zo. mijn ex koos ervoor het zichzelf zo moeilijk te maken en om nu geen contact meer op te nemen ( is weggegaan, leugens verteld, nieuwe relatie aangegaan en is sinds kort weer uit) maar uiteindelijk weet ik dat hij zichzelf nog wel tegen komt en op een moment spijt zal gaan krijgen van zijn keuzes. Hij ziet zijn zoon immers niet en ik heb het geluk dat ik elke dag mijn wondertje bij me heb en nu een zeer hechte en sterke band met hem heb kunnen opbouwen. Wij lekker saampjes !! succes met alles
Ik heb kippenvel over heel mn lijf nu ik jou verhaal gelezen heb. Wil je heel veel sterkte wijsheid en geluk wensen! liefs
Ik wil je heel veel sterkte wensen. Fijn dat je zoveel steun krijgt uit je omgeving, dat heb je ook echt nodig. Hopelijk kan je wel genieten van dat kleine wondertje in je buik.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een rare kerel zeg, en ook zo uit het niets.. Had je ook contact met zijn ouders? Wat zeggen zij ervan? Je emoties zijn nu versterkt door de hormonen, over een tijdje wordt dat wat minder. Hopelijk ga je je dan beter voelen. Veel sterkte, en veel geluk met je kleine!