@foxter Ik had zijn ouders nog niet gezien. Zij wonen in Engeland. We hadden al een ticket geboekt voor de 18e-21e november om erheen te gaan en het ze te vertellen (incl. echo-foto). We hadden ook al kaartjes voor een concert geboekt daar voor zaterdagavond. Ik heb geen adres of telefoonnummer van de ouders... Ja...rare kerel...rare situatie...alles voelt vrij 'unreal' zegmaar ...
Lola, wat een verhaal... Ik vind het echt vreselijk voor je. Ik hoop dat je je leven op zo'n manier op de rit hebt dat het voor jou te doen is om alleenstaande moeder te zijn. Hopelijk heb je wel steun (emotioneel en praktisch) in je omgeving. Ik vind het wel echt SUPERstoer dat je gelijk aangeeft abortus geen optie te vinden. Heel veel sterkte de komende tijd, en hopelijk kom je ook wat aan genieten van je zwangerschap toe. Liefs, Mrs Hair
Zucht.. klinkt als mijn ex... ook zon struisvogel.. kop in t zand en alles is verdwenen. (ken ook zijn ouders niet, raar verhaal allemaal..) Wat ontzettend rot voor je meid. Ik weet hoe je je voelt... wou dat ik wat kon zeggen of kon doen om je te helpen, of om de pijn die je voelt weg te nemen. Maar dat kan ik niet, je moet er door heen, en geloof me je wordt weer gelukkig, en de pijn en verdriet en de vragen ebben weggen naar de achtergrond (wil niet zeggen dat ze weg gaan.. want dat is bij mij iig nog niet het geval) Mijn zoontje is inmiddels bijna 16 maanden.. en een heerlijke kerel! Heel fijn dat je zo onwijs veel hulp krijgt... als je nog wat nodig hebt schroom niet, ik heb nog een box (geen super mooie, maar hij werkt, en nog wat andere dingen die je zo mag hebben!) Verder wil ik je toch aanraden om met iemand, je huisarts, maatschappelijkwerk etc te gaan praten, het heeft mij iig heel veel geholpen te praten met iemand die niet dicht bij mij stond. Ook hebben ze mij goed geholpen met het regelen van financiele zaken (toeslagen etc etc) Kweet niet hoe je zit met werk/oppas, financieen, etc.. Ik vind je erg sterk.. je doet het super meis.. Mocht je ergens mee zitten of vragen hebben je mag me altijd pben! Liefs
Hallo lieve dames ! Helaas moet ik mededelen dat er bij de 1e echo vandaag geen embryo/foetus/vruchtzakje te zien was De stress was een beetje gedaald van de afgelopen 2 weken doordat mijn vriend mij in de steek liet .... ik was zo blij met die kleine wolk in mijn buik....en nu ... niets meer. Het mocht allemaal blijkbaar niet zo zijn. Het is erg onwerkelijk allemaal... Ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie lieve steun en lieve woorden !
heel veel sterkte! wat erg! en dat je dan hier mee moet dealen na al het andere al... heel veel sterkte
Arme Lola, ik vind het zo erg voor je. Blijkbaar heeft moeder natuur de beslissing voor je genomen....wat is het keihard allemaal. Ik hoop voor jou dat je gauw een lieverd vind die WEL de moeite waard is want deze zak moet je nooit meer in je leven toelaten, hoeveel pijn het ook doet. Ik wens je het aller beste voor de toekomst en heel veel sterkte met het verlies! Liefs moon