Over het wissen van telefoonnummers/Facebookprofielen; dit heb ik dus ook gedaan. Ik volgde een studie die ik op een gegeven moment niet langer kon combineren met mijn zwangerschap en vrijwel iedereen van die studie waarmee ik kon lezen & schrijven lieten het allemaal afweten. Van de 'oh wat leuk, we gaan een babyshower geven voor je' tot aan de 'gaaf, een vriendin van mij heeft ook een jongen dus je kunt haar babyuitzet wel krijgen', werd het steeds meer eenrichtingsverkeer en ging men mij zelfs negeren. Dat was voor mij het toppunt van de verwijderregen
telefoonnummers heb ik al verwijderd... en jullie hebben gelijk.. t ligt niet aan mij maar aan hun... ze zijn t niet waard om rot over te voelen... en gelukkig zijn t ''maar'' collega's
Ah meid wat vervelend voor je! Wees blij dat je van ze af bent, nare collega's. Ik heb ook zoiets gelijks meegemaakt en herken je gevoel wel. Tijdens mijn zwangerschap van de jongste ook niets gehoord van mijn collega's. Tijdens de zwangerschap zat ik al eerder thuis ivm klachten en na de bevalling niet eens een telefoontje. Toen een andere collega problemen kreeg met het zwanger worden, wat uiteraard zeer rot is, ging er ook meteen een mail rond over bloemen en een kaartje. Ik voelde me zo achtergesteld en onbelangrijk! Na jaren inzetten voor het bedrijf had ik het ook echt gehad en ben ook niet lang daarna weggegaan.
Zulke mensen zijn het niet eens waard, dat je je er zo verdrietig over voelt! En als ze niet op kraamvisite zijn geweest moet je maar zo denken dat jij niks gemist hebt maar HUN heel wat gemist hebben nl jouw mooie meisje!
Ik herken het heel erg en ik heb het ook op mijn vorige werk gehad ik heb er zelfs nog ruim 1,5 jaar gewerkt nu inmiddels al 2 jaar weg, maar tot op de dag van vandaag niemand op kraamvisite geweest van het personeel leidinggevende of directie
Ik vind het ronduit schandalig! Meid ik snap dat het niet leuk is maar nu zie dus wel hun ware aard, dus lekker wieberen met die hap!
Bah snap dat je je rot voelt meid.. erg vervelend.. ook lullig dat zo te plaatsen in t weeknieuws zonder jou even een reactie te geven... ze zijn t niet waard maar ik zou me er net zo rot om voelen als jij. En de reden dst je 2.5 jaar geleden depressief was jezus wat laag.. ben er zelf bekend mee en vind dat echt kwetsend. Maar goed zou ze ook zelf van fb gooie want interesse tonen ze toch niet.. eer aan jezelf houden.. wel jammer dat een leidinggevende of directie niet uit fatsoen een kaartje bloemetje oid doet na een bevalling .. en zeker als je daarna van een ander wel fotos ziet op fb. Vind dat not done maar goed lekker van je meisje genieten dikke knuffel
ik heb wel een kaartje, en een bon van de hema gehad.. maar als ik eerlijk moet zijn, had ik het leuker gevonden als ze op visite waren geweest. daar hecht ik veel meer waarde aan.