Vodafone

Discussie in 'De lounge' gestart door toekomstigemam, 15 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Iemand ervaring met fodavone?

2. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.061
    2.557
    113
    Limburg
    Ik heb al jaaaaren Vodafone en ben altijd tevreden. Ik ben een van de weinigen die op het werk niet bij het raam moet gaan staan om bereik te zoeken haha.

3. Koon

Koon Niet meer actief

Ik had jaren vodafone, nu telfort en ik ga vanaf 1 juni weer terug naar vadofone omdat ik geen telefoon wil leasen en altijd heel tevreden ben geweest over vodafone. Zowel qua bereik als qua service.

4. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    heb ook al jaren Vodafone en altijd bereik... Dus ben zeker tevreden

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    hier vodafone maar ik ga weg moet buiten gaan staan wil ik bereik hebben heel erg vervelend

6. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vodafone is goed, maar vind het vreselijk duur!

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

Mijn vriend heeft vodafone en nooit klachten,hij wil niet anders meer. Thuis hebben we ook vodafone telefonie, tv en internet en daar ook zeer tevreden over!

8. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Ik zit al bij Vodafone vanaf het moment dat ik een abo mocht nemen :D

Nog nooit klachten gehad en prima bereik.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Mijn man zit al bij Vodafone toen het nog Libertel was:D

Goede ervaring...

Ik ook alleen heb ik nu T mobile ( ook erg goed) omdat ik een goede deal kreeg.

10. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik heb ook Vodafone, maar ga binnenkort overstappen.
    Heb slecht bereik, slecht internet (heel langzaam of geen) en dat vind ik erg vervelend! Zeker voor de prijs die ik voor mn abonnement betaal.
    Na jarenlang T-mobile klant te zijn geweest, 2 jaar geleden overgestapt naar Vodafone en ik ga nu maar voor een HI/KPN sim only abonnement.

11. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    het ligt er aan ...

Sinds 2 weken geloof ik of iets langer hebben ze nieuwe abbo vormen de Red abo's.

Ik betaal nu 49 euro met een Samsung S4 per maand. Zit onbeperkt bellen en smsen in ( naar alle nummers in nl !! ) en 1000 gb.

Mijn broertje heeft 4 gb met onbeperkt bellen en smsen en Iphone 5 voor 59 euro.

12. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

hier hetzelfde. heb alleen buiten bereik

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Altijd goed wel duurder over het algemeen

14. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hier ook het red abo...

Onbeperkt smsen en bellen(behalve service nummers) , sim only aangezien mn tel nog goed is en 8 euro verzekering betaal ik nu bij mekaar 40 euro :)
    Met 1000 mb internet

15. minon

minon Niet meer actief

Wij hebben allebei een vodafone abbo van 80 euro. Onbeperkt bellen en 5gb internet. We bellen veel zakelijk dus voor ons ideaal. Onze telefoonrekeningen waren vroeger altijd 150 euro of hoger.
    Bereik is super internet ook. En telefoon is van jezelf dus geen lease

16. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Wel eens een klacht ingediend bij Vodafone? Wie weet helpt het.
    Van Vodafone mag je verwachten dat je overal bereik hebt. Vind ik. landelijke dekking is landelijke dekking :p.

17. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb al 10 jaar Vodafone en ben er nog altijd erg tevreden over.

18. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Dit helpt niks hoor er blijven altijd buitengebieden waar niet voldoende dekking is. Ik ga in juni weer over naar t-mobile en ben daar altijd dik tevreden over geweest. Ik ben het beu om traag internet te hebben en buiten te moeten bellen.

19. PoppetjeN

PoppetjeN Niet meer actief

Mijn man heeft het 2 jaar gehad en die is heel blij dat hij er eindelijk van af is.
    Vodafone deed niks aan slechte bereik op een duur reageerden ze niet eens meer op de mail van mijn man (gewoon nette mail)
    Hij is nu overgestapt naar Simyo betaald 25 euro minder in de maand voor veel betere dekking.

Voor ons nooit geen Vodafone meer.

20. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik ook Vodafone was er altijd tevreden over, kon zelfs in ins nieuwbouwhuis bellen terwijl niemand hier bereik had. Maar sinds die grote brand in de Vodafone centrale is het 1 en al ellende. Om de haverklap geen bereik en internet. Krijg ineens een VoiceMail door terwijl ik geen gemiste oproep heb enz. Ik mag mijn abonnement bijna verlengen maar stap echt over.

Deel Deze Pagina