Hey, jij weer we zijn niet alleen allebei ongeveer 20 wkn, we zijn exact op dezelfde dag uitgerekend Ik heb trouwens nog geen gevoelsmatige bevallingsdatum, maar hoop wel vurig dat het niet te vroeg komt (heb in de 2 weken voor mijn uitgerekende datum namelijk nog mijn afstudeerpresentatie!)
Hihi...leuk dit...ik heb al sinds week 20 of zo dit gevoel..dus wie weet... Uitgerekende datum: 01-08-09 ( wel een leuke datum als ik hem zo opschrijf...) Gevoelsmatige datum: 23-07-09 Ben benieuwd! Liefs, Pluis
Grappig dit. Uitgerekende datum: 13-07-2009 Vind zelf 04-07-2009 wel een mooie datum, dus dat wordt spannend... rianne
hallo ladies, Uitgerekende bevallingsdatum : 20 oktober 2009 mijn vriend denkt : 15 oktober 2009 ik denk : 19 oktober 2009 Parmessar
nja...wij dachten dus dat ie 2 juli wel zin had om geboren te worden maar dat is het niet geworden. uitgerekende datum:11 juli 2009 gevoelsmatig: geen idee ik heb het gehad!!!!! maar volgens iedereen komt ie later dan de uitgerekende datum. EN BEDANKT HE FAMILIE EN VRIENDEN!!
Uitgerekende bevallingsdatum : 6 augustus 2009 Gevoelsmatige bevallingsdatum : 28 juli 2009 M`n moeder denkt 31 juli 2009 (ben benieuwd, want die zat qua gevoel van geslacht wel goed)
Ik denk(lees HOOP)dat ons kindje met 39 weken geboren wordt...dus over precies 1 week. De eerste diende zich aan met 38 weken en 3 dagen, maar het is nu zo rustig in mijn buik dat het nog wel ff duurt volgens mij. Wel veel harde buiken, geen voorweeen o.i.d.
Dit is leuk! uitgerekende datum: 29 okt gedachten hubbie: 20 okt gedachten van mij: 16 okt Komt door keizersnee Hij zal gehaald worden in week 39 19 okt tot 23 okt
Leuk topic dit! Uitgerekende datum: 25 juli Ik zelf denk: 21 juli mannetje denkt: 25 juli mijn moeder denkt 24 juli Lets see....
Hmm moeilijk nu met een tweeling! uitgerekende datum: 25 september Vriend denkt: 21 augustus (35 wk) Ik denk: 12 september We zullen zien!
Ik ben uitgerekend voor 5 september en ik heb zelf altijd in gedachten gehad 11 september. Maar ik vrees nu na de laatste ontwikkelingen (slechte doorbloeding navelstreng en daardoor groeiachterstand kleine en volledige bedrust) dat het half augustus zal zijn...
ben a.s. vrijda 17 juli uitgerekend. Mijn man denkt de dag ervoor donderdag dus of de dag zelf. Ik zelf heb echt geen idee...
ben benieuwd of we gelijk hebben uitgerekende datum: 21 juli vriend denkt: 23 juli ik denk: 4 augustus (2 weken te laat) zelf denk ik 2 weken later (of langer) en dat ik ingeleid moet worden.
Uitgerekende datum is 18 juli. Manlief dacht: 8 juli ikke? ik heb geen idee! Maar ik hoop snel . Het lijkt wel wat te rommelen dus wie weet komt ie precies op tijd.
ik ben zelf op 20 sept uitgerekend. Ik denk zelf omdat het waarschijnelijk een keizersnede word 10 sept.
Hi, ik was gisteren uitgerekend maar er is nog niets aan de hand, helaas..... ik dacht eerst dat het eerder zou komen maar nu denk ik toch dat het best wel eens 10 dagen te laat kan komen!! uitgerekende datum: 16 juli 2009 verwacht zelf: 26 juli 2009 succes dames die ook aan het aftellen en wachten zijn!!
hmm de keine laat op zich wachten.. ben vandaag uitgerekend. dus hij heeft nog 45 minuten om te komen haha. Hij lijkt nu al op zn moeder ook vaak te laat