Jeetje wat heftig allemaal, meid! Kan me goed voorstellen dat je nu even wil genieten nu jullie en dan vooral ook je zoontje in rustiger vaarwater zit.
Hier 2. Maar dan moet het ons wel gegund zijn. Al bijna 2 jaar bezig nu, van de eerste was het na 3 maanden raak. Nu zijn we alleen 2 miskramen, een half ontregelde cyclus en een paar lege handen verder..
Vroeger wilde ik er altijd een stuk of 4. Toen ik op mn 32e de eerste kreeg, wist ik dat dat er niet meer in zou zitten, maar hoopte nog altijd op 2. Intussen ben ik gescheiden en alweer een aantal jaar single en hobbel hard richting de 40. Diep in mn hart hoop ik nog steeds op die 2e, maar ik vrees dat het bij eentje gaat blijven.
Ik heb altijd gezegd 6 kinderen te willen en dat lijkt me nog steeds super! Maar op her moment zou ik al helemaal gelukkig zijn alser nog een derde zou komen. Helaas wil mijn man echt niet meer .
Mijn droom is altijd geweest om 4 kinderen te krijgen. Helaas staan wij na ruim 8 jaar nog steeds met lege handen en is de kans heel groot dat er geen kindje gaat komen. Zou nu enorm blij zijn als we het 1 keer mee mochten maken; zwangerschap, bevalling en gewoon een gezin zijn...
4 kindjes lijkt me geweldig. Er komen er als het allemaal gaat sowieso 3 en dan zien we wel weer verder. Maar wel pas over een paar jaar. We willen niet nog een 3e zo snel. (Zeg ik nu)......
Purified. Oef pittig. Autisme. Lijkt me erg lastig. Sterkte! Masami. Ik zal dan toch stiekem duimen voor nòg een kindje Ons kleintje. Wat zijn jouw kinderen vroeg geboren zeg. Poeh heftig! Hoe gaat het nu met ze? Hebben ze er niks aan 'over gehouden'? Char aan je handtekening te zien ook een lange weg bewandeld. Wat fijn dat je toch voor de tweede maal zwanger mag zijn! Gefeliciteerd en geniet! Shinebright. Inderdaad grappig hoe je gevoel hier in kan om slaan. Yc86. Ik kan me goed voorstellen dat je niet goed meer durft. Mamatal wat heb jij veel mee gemaakt. Wow. Sommige krijgen ook alles voor hun kiezen. Ik hoop dat je, mocht je weer zwanger raken, er heel veel kan genieten. Knuffel
8 jaar. Dat is lang. Heel lang. Ik weet niet goed wat te zeggen. Ik hoop oprecht dat je het eens mee mag maken. Knuffel
ik heb altijd gezegd graag vier kindjes te willen.. onlangs bevallen van de vierde! misschien dat het heel stiekem blijft kriebelen, maar ik denk dat dat altijd zal blijven.. vooral om praktische redenen komt er geen vijfde.. maar het blijft allemaal bijzonder! wij genieten volop.. hoop dat iedereen die de wens heeft dit ook ooit mag meemaken..
Ik zag me nooit als moeder en dacht nooit kinderen te willen. Op een gegeven moment welke ik wel een kindje, met het idee dat als het kindje er is, ik wel wilde kijken of ik nog een tweede wilde. Dat was wel de max. Moeder natuur schonk me er gelijk drie en ik vind het heerlijk. Zou er echt geen eentje willen missen. Dus mijn beeld van ideaal gezin verandert bij mij met de jaren.
Vulde ik nou echt 4 in? Ben ik gek? Eerst maar 'ns kijken hoe het straks met 3 gaat Maar mijn man zei altijd 'ik denk in even getallen'. Ben benieuwd of hij dat na de 3e nog steeds vindt. Ik hou er vanbinnen wel rekening mee dat dit de laatste zwangerschap zal zijn. Ik voel me op dit moment erg beroerd, dus of ik dat nou erg vind...
We hebben 3 kinderen. De laatste zwangerschap is een cadeautje maar daardoor zitten we volop weer in de babytijd. Daardoor is het bij mij gaan kriebelen voor een vierde, maar zover krijg ik mijn man echt niet haha!
Ik heb gestemd op 4 kinderen. Ooit was ik er helemaal van overtuigd dat ik 'maar' 1 kindje wilde, tot we zwanger werden van onze oudste twee die dus met 2 tegelijk kwamen daar ging mijn gedachte van 1 kindje hihi. Vervolgens kwam daar toch best redelijk onverwacht onze jongste dochter bij, dat maakte dat we 3 kindjes hadden en ook dat vonden we heerlijk. Na haar geboorte hadden we beide zoiets van het is voldoende, het is genoeg zo, we gaan lekker genieten en klaar. Maar toen onze jongste een jaar of 1,5 was kreeg ik steeds meer het gevoel iets te missen, zeker een half jaar gewacht voor ik het aan mijn man 'kon' uitleggen en die bleek ditzelfde gevoel te hebben. We hebben toen dus besloten dat we open stonden voor nog een kindje, helaas is het nog altijd niet gekomen tot een goede/voldragen zwangerschap en een kindje, maar de wens is er zeker, al begin ik me er wel ook in te berusten volgens mij dat die vierde er misschien niet zal komen en we zijn natuurlijk enorm dankbaar dat we al 3 gezonde kinderen hebben.
wauw wat willen er veel mensen 3 of 4 kinderen Had ik toch niet verwacht eerlijk gezegd. Ik hoop dat iedereen krijgt wat hij het liefst zou willen. Sterkte voor de dames die met lege handen staan en die een kindje hebben verloren.
Vroeger wilde ik altijd 2 kinderen. Tot ik zwanger was. Ik ben 9 maanden erg ziek geweest, veel in zh gelegen en vooral met heel veel angst geleefd! Tot de allerlaatste minuut hebben we in angst gezeten of wel alles goed zou gaan. Toen ze eenmaal geboren was en helemaal gezond was ik zo gelukkig. De kans dat dit een tweede keer zal gebeuren is aanwezig en ik weet niet of ik dat nog eens wil meemaken. Voor nu zeg ik dus dat het goed zo is. Denk ook niet dat ik nog snel van gedachte verander na 3 jaar. Het word nu ze groter word steeds wat makkelijker en dat is ook wel fijn.
Wens voor 2 kinderen. 2e zwangerschap was zeer problematisch en we hebben ook na de geboorte tussen hoop en vrees geleefd. Gelukkig is dit helemaal goed afgelopen want mijn vriend zou bij het misgaan van de zwangerschap niet meer willen. Dat was heel naar om te horen maar wel eerlijk. Hij vond het te zwaar en stressvol. Stel dat er een wens voor een 3e zou zijn geweest dan hadden we die niet in vervulling laten gaan. Dit door zeer grote kans op dezelfde complicaties. En alles met een goed doel en om een goede reden doorstaan. Maar bewust risico nemen zullen wij nooit doen.