Uit huis plaatsing door bjz

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door SamDennisDemien, 21 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.290
    11.044
    113
    Moet bij je berichtje denken aan de mongolenvlek, blauwverkleuring tgv de billen en stuit door pigment bij kindjes met Aziatische achtergrond. Toen er voor t eerst veel buitenlandse kindjes hier in nl geboren werden, zijn er ook heel wat ouders scheef aangekeken.

@ts: goed dat jullie hulp accepteren. Als je moeite hebt je in te houden bij het trappen van een 5 wk oude baby heeft jeugdzorg een punt denk ik. (Heb niet alles gelezen). Hopelijk kunnen jullie je frummel snel met wat begeleiding weer thuis hebben.

2. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Precies, dit is ook maar wat ik heb meegekregen.
    En vrijwillige uit huis plaatsing is natuurlijk altijd anders,
    maar dan kan ik me niet goed voorstellen dat je niet weet waarom...maar dat is ook niet relevant.

Hopelijk komt er een goede oplossing voor ze.

3. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.295
    11.902
    113
    Hoe is het nu?

4. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik ben oprecht benieuwd hoe het met je/jullie gaat.

5. Nati

Nati Niet meer actief

Hier schrok ik dus ook enorm van... Hoe kan een baby van 5 weken je nou in je maag schoppen, ts? :$

Maar goed, misschien zit het ook allemaal weer net anders of zo en ook ik ben oprecht benieuwd hoe het inmiddels gaat!

6. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    oh hellup zeg wat een ellende, een baby van 5weken die je in je maag trapt??? hmmmm dat voelt denk ik meer als een veeg of een ai dan als een echte schop... mijn gehandicapte zoon van 5 jaar die trapt je in je buik en dan krijg je idd even geen lucht meer....
    maar denk niet dat bjz zomaar een kindje uit huis plaatst... goed dat jullie hulp aanvaren en verder hoop ik dat jullie je leven goed op de rit krijgen dat jullie kleintje snel onder de juiste begeleiding weer thuis kan komen wonen

7. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Speculaties speculaties speculaties. Ik denk dat er een grens is tussen waar je professionals nodig hebt om uitspraken te doen en waar je hulp van leken (en mensen die de situatie niet kennen) kan inschakelen. Ik ga op dit topic dan ook niet mijn mening uiten heb ik besloten. Wel wens ik je veel succes met deze zeer moeilijke situatie!

8. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Oh wauw, wat een heftig verhaal. Ik ken hele ernstige situaties en zelfs toen is het kind niet uit huis geplaatst. Ik denk dat er meerdere dingen spelen waar ze niet gerust op zijn.

Misschien zal de rechter om een raadsonderzoek vragen en krijg je je kind onder ambulante toezicht te zien.

Heel veel sterkte!

9. evelienharmsen

evelienharmsen Actief lid

15 jan 2013
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk.....
    Dat ik zo graag weer iets van TS wil horen. Snap het 100pr als je niet alles leest en bij kan houden. Hoop alleen dat het goed gaat met je kereltje!!

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

TS, ik ben erg benieuwd hoe het met jullie is maar zie dat je ook al lange tijd niet online geweest bent. Ik hoop dat alles goed met jullie gaat.

Deel Deze Pagina